mrs robinson
Mitä tekisitte minun asemassani? Miehellä pitkäaikaissairaus, sairastanut jo kymmenen vuotta. Seksi loppui kolme vuotta sitten, sen jälkeen olemme kuitenkin olleet n neljä kertaa vuodessa sängyssä. Asia onkin niin, että haluaisin enemmän. Mieheni kysyi minulta aiemmin että mitä sitten tapahtuu meille, jos hän ei enää pysty-sanoin hänelle ettei mitään, jos hän muuten voimme puuhastella. Nyt on sellainen tilanne ettei häntä huvita-toisaalta ymmärränkin miksi, mutta toisaalta päässäni huutaa joku minun olevan vasta melkein neljänkymmenen, ei kai seksielämän tässä vaiheessa kuuluisi vielä olla ohi?
Mieheni ei ole halukas keskustelemaan asiasta, ja olen itsekin mennyt aivan lukkoon. Hellyyttä ja jokapäivä halataan ainakin pari kertaa, mutta sängyssä vain nukutaan vierekkäin. Miehelle olisi "hoitoa", mutta ei ole sitä halukas hakemaan, joka on mielestäni itsekästä koska se vaikuttaa minunkin elämääni ja liittoomme.
mitä tekisitte tilanteessani, käyttäisittekö omaa kättä onneen, tyytyisitte tilanteeseen vai hakisitte muualta sitä, mitä kotona ei saa? Kerran jo sanoin puolisolleni alkavani kallistumaan tuohon viimeiseen vaihtoehtoon....olen aika ulalla. Antakaa jotain hyviä neuvoja?
Mieheni ei ole halukas keskustelemaan asiasta, ja olen itsekin mennyt aivan lukkoon. Hellyyttä ja jokapäivä halataan ainakin pari kertaa, mutta sängyssä vain nukutaan vierekkäin. Miehelle olisi "hoitoa", mutta ei ole sitä halukas hakemaan, joka on mielestäni itsekästä koska se vaikuttaa minunkin elämääni ja liittoomme.
mitä tekisitte tilanteessani, käyttäisittekö omaa kättä onneen, tyytyisitte tilanteeseen vai hakisitte muualta sitä, mitä kotona ei saa? Kerran jo sanoin puolisolleni alkavani kallistumaan tuohon viimeiseen vaihtoehtoon....olen aika ulalla. Antakaa jotain hyviä neuvoja?