Mies saa tuntemaan hölmöksi itseni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöljäkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pöljäkö

Vieras
Jos kerron jostain havainnoista, mitä olen tehnyt, niin mies on aina semmoinen, kuin ne olisivat hänelle itsestään selviä.

Jos sanon, vaikka, että siellä kaupassa oli lihava mies, ja lihavia olen pitänyt leppoisina, mutta hän oli tosi törkeä, yritti ensinnäkin etuilla vaikka minä olin pyytänyt palvelua ennen häntä, ja sen jälkeen oli koko ajan ihossa kiinni, jotta minun palveluni nopeutuisi, ja häntä alettaisiin palvella. Oli töykeä ja epäkohtelias nuorelle myyjälle.

Niin, mies saattaa sanoa, että no "lihavat keski.ikäiset miehet tekevät juuri noin. ei ole ensimmäinen eikä viimeinen".

Tai ehkä tuol ei ole paras esimerkki.

Minä siis olen keski-ikäinen, mutta vasta tässä iässä olen alkanut huomata, että monet ihmiset eivät ole ollenkaan rehellisiä, mukavia, luotettavia, tai ystävällisiä.

Ja kun kerron miehelle, hän on yleensä huvittuneen oloinen. Aivan kuin hän olisi tiennyt että ihmiset ovat juuri tuollaisia, mutta hänelle se on yksi lysti.

Kun taas itse kiukkuunnun ja hämmästyn ja petyn ihmisiin kerta toisensa jälkeen.

Lapsena en huomannut ihmisten epärehellisyyttä, ilkeyttä ja pahuutta ja töykeyttä. En nuorenakaan. vasta vanhemmiten.

no ole onnellinen, jos oot keski-ikään asti saanut elää jossain sadussa, jossa kukaan ei sua silmään kussut tai käyttäytynyt inhottavasti sua kohtaan. ihmettelen! joidenkin toisten kohdalle kun ei muun laisia ihmissuhteita kohdalle osukaan, kun petollisia.

Olisiko mahdollista, että herätessäsi havaitsemaan uusia asioita ihmisistä se sama huomioiminen koskisi myös sinun miestäsi? Ehkä hän on aina hymähdellyt sanomisillesi, mutta se ei ole vaan haitannut sinua?

Yhteistyössä