Mies saa aina pitää koko sängynpuolikkaan ja lapset nukkuu kiinni minussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miksi ne lapset ei voi nukkua kiinni isässä tai siinä keskellä, kun tilaa olisi kyllä? Ei kun ihan minussa kiinni pitää olla. Normaalisti vaan kuopus tulee viereen, mutta viime yönä keskimmäinenkin nukkui niin huonosti ja halusi viereen. Ei onneksi normaalisti ole kuin se yksi lapsi siinä vieressä, muuten ei tulisi unista mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Miksi lapsi/lapset eivät voi nukkua omissa sängyissään?

Miksi vanhemmat saa nukkua yhdessä ja lasten on nukuttava yksin? Meillä saa lapset tulla viereen, jos siltä tuntuu. Isommat ei tule käytännössä ikinä, keskimmäinen ehkä kerran puolessa vuodessa. Kuopus melkein joka yö, on nyt 2v. 1v4kk ikäiseksi nukkui ihan vain ja ainoastaan meidän sängyssä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Miksi vanhemmat saa nukkua yhdessä ja lasten on nukuttava yksin? Meillä saa lapset tulla viereen, jos siltä tuntuu. Isommat ei tule käytännössä ikinä, keskimmäinen ehkä kerran puolessa vuodessa. Kuopus melkein joka yö, on nyt 2v. 1v4kk ikäiseksi nukkui ihan vain ja ainoastaan meidän sängyssä.

älä sitten valita!

no tätä mäki ihmettelen. lapset ei kuulu sinne vanhempien sänkyyn. tottakai mies saa pitää oman puolensa sängystä jos sä lapset sinne haluat niin jaat oman puolen sängystä lasten kanssa.

Samaa olen itsekin ihmetellyt. Kun esikoinen nukkui meidän välissä, se laittoi aina kätensä mun kaulan ympärille ennen nukahtamista. Nyt kun kuopus nukkuu keskellä, sekin pyörii aina mahollisimman lähemme minua, ihan liki... Isi saa nukkua rauhassa :P
Kai se on se turvan hakeminen.

Meillä muksut menee isin kainaloon nukkumaan :D
Mutta silti mulle jää tilaa vain max 30cm nukkumiseen!!! Mies onnistuu kuiteskin valtaa jotenkin ihmeellisesti itselleen lapsista huolimatta puolet sängystä.... Joten taas viime yönä, varapeitto kainaloon ja sohvalla nukkumaan ison mahani kanssa :/
Onneks keskimmäinen ei tule enää kovin usein meidän viereen ja kun nuorin on samassa sängyssä hyvin mahdutaan kaikki kolme siellä nukkumaan.
Meillä kans lapsilla on lupa on tulla vanhempien viereen nukkumaan. Kerran jopa haettiin perheen vanhinkin yöksi sänkyymme, kun ulkona oli todella raju ukonilma. Laps parka ei ollut uskaltanut lähteä omasta sängystään mihinkään vaan itkeä tihrusti siellä peloissaan peiton alla. Onko sekään sitten oikein, että laps joutuu nukkumaan yksin peloissaan????

Alkuperäinen kirjoittaja pat:
Onko sekään sitten oikein, että laps joutuu nukkumaan yksin peloissaan????

sanoko joku että lapset ei saa koskaan tulla vanhempien sänkyyn :o tottakai saa jos tosissaan joku pelottaa, näkee pahoja unia tms. ja esim sairastaessaan meidän pian 3v nukkuu aina mun vieressä, mutta normaalisti kyllä ihan omassa sängyssä, omassa huoneessaan. ja sielä haluaakin nukkua kun on siihen oppinut. lapsikin nukkuu paljon paremmin kun on tilaa pyöriä ja kääntyillä, eikä tule niin kuuma. eikä tarvi kuunnella tv:n ääniä (me makuuhuoneessa katsellaan) tai isin kuorsausta/äidin unissaan puhumista

Meillä 2v joskus hiippailee yöllä meidän väliin ja valtaa puolet sängystä itselleen mutta eipä tuo haittaa. Vapaapäivien aamuina muut lapset (4v ja 7v) heräilevät myös suht aikaisin ja niillä on myös tapana tulla köllimään meidän kainaloon.

Yhteistyössä