Mies repi sisustustarrat lapsen sängystä ja heitti roskiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äärrrrsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äärrrrsy

Vieras
Eli siis noin 2kk sitten ostin tytöllemme mielestäni hienoja sisustustarroja. Laitoin ne hänen sänkyyn, ja voi kun hän sitten mielellään nukkuikin omassa sängyssään, eikä pyrkinyt meidän sänkyyn joka yö.

Eilen mies nukutti tytön ja tullessani itse makuuhuoneeseen kysyin heti että mihin tarrat on hävinnyt lapsen sängystä. Tyttö oli kuulemma väittänyt että tarrat pelottaa (tytöllä ikää 2,5v ja aika usein saattaa väittää että joku pelottaa..) ja mies oli repinyt tarrat irti ja HEITTÄNYT ROSKIIN. Siis useita tarroja joista maksoin kuitenkin jokusen kympin, suunnittelin liimauskohdat ja tein sängystä hienon.

No, kun sitten sanoin miehelle että miksi ihmeessä heitit roskiin ja revit ne irti, maksoin niistä kuitenkin useamman kympin.. Siihen mies alkoi "ne oli rumia tarroja ja luulin että oot ne ilmaseks saanut.."... ???? Pikkuisen v**uttaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja äärrrrsy;24539461:
Eli siis noin 2kk sitten ostin tytöllemme mielestäni hienoja sisustustarroja. Laitoin ne hänen sänkyyn, ja voi kun hän sitten mielellään nukkuikin omassa sängyssään, eikä pyrkinyt meidän sänkyyn joka yö.

Eilen mies nukutti tytön ja tullessani itse makuuhuoneeseen kysyin heti että mihin tarrat on hävinnyt lapsen sängystä. Tyttö oli kuulemma väittänyt että tarrat pelottaa (tytöllä ikää 2,5v ja aika usein saattaa väittää että joku pelottaa..) ja mies oli repinyt tarrat irti ja HEITTÄNYT ROSKIIN. Siis useita tarroja joista maksoin kuitenkin jokusen kympin, suunnittelin liimauskohdat ja tein sängystä hienon.

No, kun sitten sanoin miehelle että miksi ihmeessä heitit roskiin ja revit ne irti, maksoin niistä kuitenkin useamman kympin.. Siihen mies alkoi "ne oli rumia tarroja ja luulin että oot ne ilmaseks saanut.."... ???? Pikkuisen v**uttaa!!

Luulen et piruuttaan repi (onko teillä ollut jotain kinaa tms. jossa saanut nokilleen?), ei varmaan olis heittänyt menemään jos olis tiennyt että oot niistä maksanu. Musta ne sisustustarrat on ainakin ihan kivoja.

Mies luuli toimineensa lapsen parhaaksi. Minäkin poistaisin lapsen läheltä niitä asioita, jotka syystä toisesta tuntuvat hänestä pelottavalta kun hän asiasta mainitsee.

Olisit tietysti itse voinut ennen tarrausta näyttää tarrat miehelle ja kertoa miksi ne hankitaan (lapsi pysyisi paremmin sängyssä jne.) ja että olivat kalliita... Ei se keskustelu olisi kovin monia minuutteja teiltä vienyt ja mies olisi tienyt mitä ne räpellökset lapsen sängyssä ovat.

• Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
[QUOTE="Piika-äiti";24539714]Mies luuli toimineensa lapsen parhaaksi. Minäkin poistaisin lapsen läheltä niitä asioita, jotka syystä toisesta tuntuvat hänestä pelottavalta kun hän asiasta mainitsee.

Olisit tietysti itse voinut ennen tarrausta näyttää tarrat miehelle ja kertoa miksi ne hankitaan (lapsi pysyisi paremmin sängyssä jne.) ja että olivat kalliita... Ei se keskustelu olisi kovin monia minuutteja teiltä vienyt ja mies olisi tienyt mitä ne räpellökset lapsen sängyssä ovat.[/QUOTE]

Miehiähän nää asiat tunnetusti kiinnostaa ihan vi**sti, joten olisiko siinä kohtaa enää muistanut kyseistä keskustelua...

[QUOTE="vieras";24540465]Miehiähän nää asiat tunnetusti kiinnostaa ihan vi**sti, joten olisiko siinä kohtaa enää muistanut kyseistä keskustelua...[/QUOTE]
Eivät miehet mitään aivottomia imbesillejä ole, vaikka sulla jotain hampaankolossa näyttää olevankin.

[QUOTE="mä";24540506]Eivät miehet mitään aivottomia imbesillejä ole, vaikka sulla jotain hampaankolossa näyttää olevankin.[/QUOTE]

?

Näytä mulle teuvo lomanin lisäks mies ketä kiinnostaa sisustushärpäkkeet?

Kyllä kiinnostaa miehiäkin, miltä kotona näyttää. Ja mua ainakin ottais päähän jos mies kävis multa kysymättä liimailemassa jotain sisustustarroja meidän kotiin. Mut ymmärrän kyllä, että ap:ta otti päähän myös niiden repiminen. Koittakaa yhessä päättää tuollaiset, niin ei käy noin.

[QUOTE="vieras";24540542]Näytä mulle teuvo lomanin lisäks mies ketä kiinnostaa sisustushärpäkkeet?[/QUOTE]
Usko tai älä, miehiä kiinnostaa sisustus ja se miltä kotona näyttää. Härpäkkeet sen sijaan osoittavat huonoa makua, niin miehiltä kuin naisiltakin.

[QUOTE="mä";24540586]Usko tai älä, miehiä kiinnostaa sisustus ja se miltä kotona näyttää. Härpäkkeet sen sijaan osoittavat huonoa makua, niin miehiltä kuin naisiltakin.[/QUOTE]

Jaa, eipä ole munkaan eteen tuollaista miestä vielä sattunut...

Kiinnostaa sisustus sen verran, että osaan sanoa että sisutustarrat ovat yhtä viehättäviä kuin puutarhatontut. Eli tulee molemmista herää epäily niitä ympärillleen ripottelevan mielesterveydestä.

[QUOTE="mies";24540674]Kiinnostaa sisustus sen verran, että osaan sanoa että sisutustarrat ovat yhtä viehättäviä kuin puutarhatontut. Eli tulee molemmista herää epäily niitä ympärillleen ripottelevan mielesterveydestä.[/QUOTE]
Samoin.

t. toinen mies

Yhteistyössä