mies reissussa, ei soittanut/kirjoittanut illalla eikä aamulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "paula"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"paula"

Vieras
pitääköhän mun olla huolissaan, mies ollu työporukalla reissussa eikä tosiaan illan eikä aamun aikana kuulunu mitää ennen ku mä kirjotin ensin..

käy siis usein matkoilla työn takia, ja AINA kirjoittaa tai soittaa illalla ja aamulla, vaikka olis ollu kuinka tukka jumissa...

en oo siis yleensä kovinkaa mustasukkasta tai hermoilevaa tyyppiä, tää kyllä vaan vähä kummastutti

En tiedä, mutta minkäs sille enää voit tai olisit voinut, jos jotain päätti lempiä.
Kotona vaan sit tarkkana, kun porkkana. Älä hiillosta, vaan ole ihan normaali, niin ei piilota mahd. todistusaineistoa. Jos heti epäilet, niin hankkiutuu eroon kaikesta.

Jos työporukka on ympärillä nii ei viitti siksi oikein runoilla?

Tässä tuli mieleen tätini sanonta miehestään ku on reissussa ja yrittää itteään rauhotella ko ei saa kiinni:" Älähki ny vasta jos jotakuta n*sasee ko ei vain tappelemaan ala"

oletteko itse ollut koskaan minkään porukan kanssa reissussa jossa tiettyä ohjelmaa... usein siellä on niin tiivis aikataulu ja liikutaan porukassa että me olllaan sovittu että ei tarvii jatkuvasti raportoida reissusta... en itse tykkää puhua näitä perhepuheluita kaikkien kuullen vaan omassa rauhassa ja se on usein vaikeeta järjestää

[QUOTE="karpalo";23530085]oletteko itse ollut koskaan minkään porukan kanssa reissussa jossa tiettyä ohjelmaa... usein siellä on niin tiivis aikataulu ja liikutaan porukassa että me olllaan sovittu että ei tarvii jatkuvasti raportoida reissusta... en itse tykkää puhua näitä perhepuheluita kaikkien kuullen vaan omassa rauhassa ja se on usein vaikeeta järjestää[/QUOTE]

juu olen ollu itekki, ja siks tiiänki etten itekää soittele ukolle kun on menossa.. ja siks aina soittaaki tai kirjottaa ku on tullu hotellihuoneeseen. nyt oli viel niin, että ukolla oli huone yksin käytössä, eikä siltikää kuulunu mitään..

[QUOTE="paula";23530106]juu olen ollu itekki, ja siks tiiänki etten itekää soittele ukolle kun on menossa.. ja siks aina soittaaki tai kirjottaa ku on tullu hotellihuoneeseen. nyt oli viel niin, että ukolla oli huone yksin käytössä, eikä siltikää kuulunu mitään..[/QUOTE]

Jos olisi minun äijäni kyseessä, olisin varma, että hän nukkuu. Kerrankin ihan yksin ja rauhassa. Ja on ajatellut vain heittäytyä hetkeksi katolleen ja herääkin vasta aamulla siihen, että työporukka hakkaa oven takana. :D

Yhteistyössä