T
"Tiina"
Vieras
Siis juttu meni näin: mies laittoi mulle toukokuussa viestin. Hänellä oli jostakin mun puhelinnumero ja ihan omalla nimelläni. On edelleen arvoitus, mistä se numero sinne puhelimeen oli joutunut. Oli kuulemma oli kauan jo siellä. Ei tunneta toisiamme.
Ollaan fb:ssä paljon juteltu ja mies vaikuttaa mukavalta. Hän on usein ehdottanut kahville, leffaan jne menoa. Olen luvannut.
Ongelma: en kehtaa mennä. Mulla on fb:ssä kaksi tuoretta kasvokuvaa, mutta ne on todella onnistuneita ja näytän niissä kauniilta.
Nätti ihan olenkin, mutta olen ylipainoinen. En mikään valtavan läski, ei ole isoa mahaa tms ja ylipainoa "vain" 8kg mutta mä olen se lisäksi vielä jotenkin isorakenteinenkin.
En vaan uskalla mennä.
Täällä oli joku samantyylinen aloitus joskus, mutta se ei ollut mun.
Ollaan fb:ssä paljon juteltu ja mies vaikuttaa mukavalta. Hän on usein ehdottanut kahville, leffaan jne menoa. Olen luvannut.
Ongelma: en kehtaa mennä. Mulla on fb:ssä kaksi tuoretta kasvokuvaa, mutta ne on todella onnistuneita ja näytän niissä kauniilta.
Nätti ihan olenkin, mutta olen ylipainoinen. En mikään valtavan läski, ei ole isoa mahaa tms ja ylipainoa "vain" 8kg mutta mä olen se lisäksi vielä jotenkin isorakenteinenkin.
En vaan uskalla mennä.
Täällä oli joku samantyylinen aloitus joskus, mutta se ei ollut mun.