Aamulehti kertoo siis nyt tämän illan tapahtumia. Tuo ainakin alkoi ensimmäisenä häiritsemään.
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:Mun veikkaus on että auto oli käynnissä ja oli joku "apuväline" jolla sai painettua kaasua samalla kun yritti ohjata ulkopuolelta. Saattoihan auto syöksyä vastakkaisen kaistan penkkaan sen jälkeen.
No mutta jos se ovi puristaa sua autoa vasten, niin luulekko sää voittavas sen metallin? Siis eihän se mies ilmassa voinut olla, jos se ulkopuolelta autoa työntää!!! Jalatkin jää auton oven ja auton pohjan tason väliin. Hei koita ajatella aivoillas.Alkuperäinen kirjoittaja +:menisin istumaan penkkiin....Alkuperäinen kirjoittaja mieti nyt:Jos olet auton oven välissä ja auto pyrkii eteenpäin tai on ajanut penkkaan vauhdilla, niin miten itse kuvittelisit pääseväsi pois välistä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onpa outo tapaus... miten se on voinut jäädä niin pahasti puristuksiin siinä että on henki mennyt???
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en silti käsitä miten se on niin kiinni jäänyt että kuoli siihen.
Tiedätkö ap oikeasti miten se on tapahtunut? Mitkä ne viisi virhettä ovat?
En usko että siihen voi kuolla että jalat jää jumiin, paitsi tietty jos siinä monta päivää pitää kitua. Tietysti jos on ollut kova pakkanen niin on voinut paleltua kuoliaaksi. Mutta siihen että puristuu kuoliaaksi suht nopeasti niin pitäisi kyllä melkein pää tai keskiruumis jäädä pahasti puristuksiin.Alkuperäinen kirjoittaja vl:No mutta jos se ovi puristaa sua autoa vasten, niin luulekko sää voittavas sen metallin? Siis eihän se mies ilmassa voinut olla, jos se ulkopuolelta autoa työntää!!! Jalatkin jää auton oven ja auton pohjan tason väliin. Hei koita ajatella aivoillas.Alkuperäinen kirjoittaja +:menisin istumaan penkkiin....Alkuperäinen kirjoittaja mieti nyt:Jos olet auton oven välissä ja auto pyrkii eteenpäin tai on ajanut penkkaan vauhdilla, niin miten itse kuvittelisit pääseväsi pois välistä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onpa outo tapaus... miten se on voinut jäädä niin pahasti puristuksiin siinä että on henki mennyt???
No siksihän minä kirjoitin, että jalatKIN.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En usko että siihen voi kuolla että jalat jää jumiin, paitsi tietty jos siinä monta päivää pitää kitua. Tietysti jos on ollut kova pakkanen niin on voinut paleltua kuoliaaksi. Mutta siihen että puristuu kuoliaaksi suht nopeasti niin pitäisi kyllä melkein pää tai keskiruumis jäädä pahasti puristuksiin.Alkuperäinen kirjoittaja vl:No mutta jos se ovi puristaa sua autoa vasten, niin luulekko sää voittavas sen metallin? Siis eihän se mies ilmassa voinut olla, jos se ulkopuolelta autoa työntää!!! Jalatkin jää auton oven ja auton pohjan tason väliin. Hei koita ajatella aivoillas.Alkuperäinen kirjoittaja +:menisin istumaan penkkiin....Alkuperäinen kirjoittaja mieti nyt:Jos olet auton oven välissä ja auto pyrkii eteenpäin tai on ajanut penkkaan vauhdilla, niin miten itse kuvittelisit pääseväsi pois välistä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onpa outo tapaus... miten se on voinut jäädä niin pahasti puristuksiin siinä että on henki mennyt???
Osanottoni.Alkuperäinen kirjoittaja joonas saarela:se oli mun kaverin isä