Mies puree kynsiään, räkii ne lattialle ja sitten meidän vauva syö niitä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MENEEHERRMOT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MENEEHERRMOT

Vieras
Menee hermot!! Saatanan ukko ei lopeta vaikka kuinka olen siitä sanonut!!
Mitä tässä pitäisi tehdä?? imuroin kyllä jatkuvasti (on eläimiä) mutta silti taas tänään lapsi kakoi kynnen palanen kurkussaan ja sain sitä sieltä kalastella! Olen monesti siitä sanonut kun niitä kynsiä löytyy sängystäkin, ja miehen kommentti on vaan että "ei hän osaa olla niitä syömättä" mies ei imuroi itse ikinä ellen käske ja siihenkin vastaus on "joo, kohta" ja sitten se melkein aina jää lopulta tekemättä.

Hyi hitto ! Ensinnäkin kynsien pureskelu on yksi iljettävimmistä tavoista joita ihmisellä voi olla ja toisekseenkin ...eihän mies niitä syö vaan ainoastaan pureskelee ja jättää toisten harmiksi

Minä en varmaan jaksaisi asiasta enää huomautella mutta tekisin niin että keräisin niitä kynnenpaloja ja omatkin kynnenpalaseni kynsien leikkuun jälkeen ja tarjoilisin ne miehelle sievästi lautaselta jonain päivänä. Siis ihan niin että lautasella olisi vain niitä kynsiä, selvästi nähtävillä eikä mihinkään piilotettuna. Tuumaisin että herra on hyvä ja kokeilee onko niitä kynnenpaloja helppokin nieleskellä kun kerran tykkää että vauva voi niitä syödä.

Olisin varannut myös hiusharjasta hiustupon jota ehdottaisin sitten kyytipojaksi niille kynsille.

Keräile läjä ja laita sänkyyn ukkos puolelle ne kynnet. Sit kun kiroaa, niin sano, että ne on vaan ne hänen jätökset, mitkä kasasit yhteen.
Mä lopetin kynsien pureskelun täysin, kun elintarvikelinjalla koulussa luettiin mikrobiologiaa. En laita enää ikinä sormia suuhuni, jollen ole pessyt käsiä kunnolla sitä ennen...

Läppäse päähän aina kun tekee sitä, niin ehkä huomaa paremmin itsekin milloin tekee. No ei kai nyt sentään. Kerro kuitenkin, kuinka monen ihmisen kikkelihikeä ja räkää ja jos vaihtaa vaippoja, niin vauvan kakkaakin samalla syö kun nakertelee kynsiään.

Kohta sun pikkuinen nuolee kengänpohjia, tunkee kaikki roskat suuhuh mitä mistäkin löytää, juo kuravettä, kouraisee multaa suuhun, syö hiekkalaatikolla hiekkaa, syö muurahaisen, syö kiviä jne.
Sanoisin, että noi kynnenpalat on sun murheista pieninpiä.

Ne kynnet kun jää sen kurkkuun kiinni ja se kakoo niitä sen takia..

Juu ja hiekka jää ikävästi hampaisiin, kuivat lehdet jää kurkuun jne.
Mä kyllä ymmärrän, että kynnenpalasten räkiminen on ärsyttävä tapa, mutta en mä tiedä onko se teidän lapselle mitenkään "haitallista" vaikka se ällöä onkin.

Pyydä miehesi moppaamaan lattia aina pureskelutuokion päätyttyä :)

Menee hermot!! Saatanan ukko ei lopeta vaikka kuinka olen siitä sanonut!!
Mitä tässä pitäisi tehdä?? imuroin kyllä jatkuvasti (on eläimiä) mutta silti taas tänään lapsi kakoi kynnen palanen kurkussaan ja sain sitä sieltä kalastella! Olen monesti siitä sanonut kun niitä kynsiä löytyy sängystäkin, ja miehen kommentti on vaan että "ei hän osaa olla niitä syömättä" mies ei imuroi itse ikinä ellen käske ja siihenkin vastaus on "joo, kohta" ja sitten se melkein aina jää lopulta tekemättä.

Mietippä asiaa kun pussaat ukkoas, sitä ennen ukko on pureksinut kynsiä.

- kynnen alla on Suomen väkiluku mikrobeja.
Jos tietäisit mikä määrä kynnen alla on bakteereita niin oksentaisit.

Ukkos kaivaa sillä kynnellä nenää ja räkää menee kynnen alle, kaivaa korvaa ja vaikkua menee kynnen alle, pyyhkii persettä ja sormi saattaa osua paskaan jolloin sitä menee kynnen alle, yleisillä paikoilla ukkos koskee ovenkahvoihin jolloin kaiken maailman bakteereita ja tauteja menee kynnen alle, ukkos koskee rahoihin joista irtoaa bakteereita kynnen alle, tässä muutama esimerkki mitä ukkos kynsien alla on ja ne menee sinun suuhun kun pussaat.

Alkuperäinen kirjoittaja yrjö juttu;30592545:
Mietippä asiaa kun pussaat ukkoas, sitä ennen ukko on pureksinut kynsiä.

- kynnen alla on Suomen väkiluku mikrobeja.
Jos tietäisit mikä määrä kynnen alla on bakteereita niin oksentaisit.

Ukkos kaivaa sillä kynnellä nenää ja räkää menee kynnen alle, kaivaa korvaa ja vaikkua menee kynnen alle, pyyhkii persettä ja sormi saattaa osua paskaan jolloin sitä menee kynnen alle, yleisillä paikoilla ukkos koskee ovenkahvoihin jolloin kaiken maailman bakteereita ja tauteja menee kynnen alle, ukkos koskee rahoihin joista irtoaa bakteereita kynnen alle, tässä muutama esimerkki mitä ukkos kynsien alla on ja ne menee sinun suuhun kun pussaat.

Niin...
Kakkabakteereja leijailee myös huoneilmassa kuten myös ihan kaikkia niitä muitakin bakteereja. Se, että kynnen alla on iso mikrobikanta ei kerro siitä, isoko osa niistä on haitallisia ihmiselle. Epäilen, että hyvin pieni osa, ottaen huomioon miten usein sormet koskee ruokaan jota syömme tai jotain sinnepäin.

Ihan ylipäätään iholla käy aikamoinen kuhina.

Tiesitkö muuten, että sun hammasharjastakin löytyy kakkabakteereita?

Niin...
Kakkabakteereja leijailee myös huoneilmassa kuten myös ihan kaikkia niitä muitakin bakteereja. Se, että kynnen alla on iso mikrobikanta ei kerro siitä, isoko osa niistä on haitallisia ihmiselle. Epäilen, että hyvin pieni osa, ottaen huomioon miten usein sormet koskee ruokaan jota syömme tai jotain sinnepäin.

Ihan ylipäätään iholla käy aikamoinen kuhina.

Tiesitkö muuten, että sun hammasharjastakin löytyy kakkabakteereita?

Pitkien kynsien alle kerääntyy mikrobeja ja tauteja ja sieltä ne leviää ja sairastuttaa.
Iholla ei ole bakteereita lähellekkään niin paljon kuin kynsien alla.

Ei löydy.