mies pitää puutteessa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helene
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helene

Vieras
Hei!

Olen avioliitossa elävä 36-vuotias seksuaalinen nainen. Kaikki on muuten ihan ok, mutta mun mieheni on seksuaalisesti paljon passiivisempi kuin minä. Olisin halukas enemmän ja useammin. Lisäksi olen alkanut haaveilla kunnon panosta jonkun miehen kanssa, jolla iso ""varustus"".

Kysymys ei ole kyllästymisestä/ulkonäkö ongelmasta tms. Ehkä kysymys on fantasiasta, ehkä kokeilunhalusta, ehkä tyydyttymättömästä seksuaalisuudesta?

Sen verran olen päivittänyt viehätysvoimaani, ettei tarvitsisi puutteessa elää, mutta toistaiseksi en ole uskaltanut ottaa ratkaisevaa askelta.

Täältä voi olla aika vaikeeta löytää järkevää seuraa,näit on vaan kiva lueskella ja naureskella.itte etsin seuran baarista
ei sille voi mitään mut se on vaan välil niin jännää ja erilaista harrastaa seksiä muun kans kun vaimon.älä sit ota liian vakavasti jos petät,nautit ja et mieti sen enempää niin minä teen. mul on 9 ja 6v lapset jo joten oon ollu melkein koko aikuisikäni saman ihmisen kanssa..

Näin vähän ajattelinkin! Pelkästään tänne kirjoittaminen eli kynnyksen ylittäminen on kokemus. Täytyy varmaan rohkaistua. Totuus on, että baarissa en koskaan ole joutunut olemaan yksin ja olen miesten positivisen huomion ympäröimänä.Täytyy vain olla liikaa ajatelematta ja antaa mennä. Tykkään minäkin miehestäni, on loisto jätkä, ja viimeiseksi häntä haluaisin satuttaa tai että hän joutuisi minun takia kokemaan nöyryytystä.

Mun pitää nyt lopettaa vaimo tulee vartin pääst,tiätkö mitä,
mul on anonyymi luukkuosoite hommaa säkin sellainen mtv3lta ei maksa mitään ja voi keksiä ihan jonkun nimen vaan niin laitan sul sähköpostia.. tai olkoon laitan sul tänne viestiä huomen.. ai niin asun muuten espoossa.

Siljalla saa nykyään ilman erillistä ilmoitteluakin. Tosin suurin osa antajista on virolaishuoria. Taidat sopia joukkoon! Toista oli 15 vuotta sitten. Silloin oli sentään tasoa!

Et eino tainnut ihan tajuta asiaa. Kysymys ei ole huoraamisesta tai muustakaan,kysymys on seksuaalisuudesta ja erotiikasta,kysymys on jostain ihmillisemmästä ja koskettavammasta asiasta. onko Eino tabu se, että nainen on aktiivisempi kuin miehensä?

Jos kysymys olisi pelkästä panemisesta mitäpä sitä kirjoittamaan. Huora ottaa rahat pois myös sinulta Eino, eikä turhia jaarittele.

Elvis!
ei pidä tämäkään paikkaansa. Kysymys on nyt libidosta, henkilökohtaiseta seksintarpeetsa. tosilla sitä on enemmän kui toisilla. Emme kumpikaan ole mitään ""raukka parkoja"" mieheni kanssa. Ei vain kohtaa nämä tarve asiat. Emme siis ole perheterapian tarpeessa ja suihinottojakin on. Onko se muuten joku meriitti tai mittari? Eikö se mitä tuntee ja miten se värisee joka solussa, ole enemmän?

Niin, ymmärrät että on jopa nöyryyttävää tarjota ja tulla torjutuksi naisena. Kumppani ei näe siinä mitään ihmellistä, "" On vain niin"" Missä kulkee raja? Milloin olen valmis pettämään? Milloin omat tarpeeni ovat kaikken muun yläpuolella? Kuinka kauan voi teeskennellä itselleen?

Yhteistyössä