Ja mun mielestä on älytöntä edes puhua mistään sterilisaation purkamisesta. jos siitä pitää puhua, ei kannata edes harkita sterilisaatiota.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24169181:Ja mun mielestä on älytöntä edes puhua mistään sterilisaation purkamisesta. jos siitä pitää puhua, ei kannata edes harkita sterilisaatiota.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24169238:Sun mielestä kolmekymppinen on vai nuori? Mun mielestä ei ole enää. Kolmekymppinen ei käy missään nuorisotaloilla tai nuorten illoissa, vaan on aikuinen. Jos lapset on jo tehty, niin mitä ihmettä kellään on siihen sanomista?
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24169333:Ap:n mies on pian 30. Mielestäni sen ikäinen tietää, mitä haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24169387:Kylläpä vaan monet sitä lapsen hankkimistakin katuu, tai sitä, että ehkäisy pettää. Mielestäni parempi, että katuu sterilisaatiota, kuin että katuu lapsen hankkimista tai sitä, että joutui turvautumaan aborttiin.
No eikös ne rajoitukset ole juuri tuollaisia tapauksia varten? Musta on hyvä, että näitä kriteerejä on ja niitä noudatetaan. Mutta jos kriteerin täyttävä sen toimenpiteen haluaa, siinä ei mun mielestäni pitäisi olla mitään nokankoputtamista kellään. Tietenkin lääkärin täytyy pitää se tavanomainen puhe ja käännytysyritys, mutta kun jotkut lääkärit kieltäytyvät tekemästä sitä lähetettä, sitä en voi ymmärtää.
Jos mä nyt tulisin raskaaksi, olin 35 kun lapsi syntyisi. Tällä palstalla moni on sitä mieltä, ettei sen ikäinen missään nimessä saisi enää tehdä lapsia. Silti niin moni on myös sitä mieltä, että sterilisaatiota ei kannattaisi tehdä. Tupakoiville, yli 35-vuotiaille ei edes suositella enää hormoniehkäisyä, ei myöskään ylipainoisille. Pitäisikö pariskuntien sitten tässä kohtaa vaan haudata seksielämänsä ja muumioitua?
Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä;24173003:Mies oli jonossa n.vuoden kunnallisella puolella kun sterilisaatio tehtiin.
Tosin miltei toinen vuosi meni,että sai 0 tuloksen ja voitiin jättää ehkäisy pois.
Herranmunjee, noin kauan nollaan?! Mulla on kaikilla tuttavapiirissä ollu joku pari kuukautta.