Mies petti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen antanut anteeksi,mutta en unohtanut.Puhumista ja puhumista vaatinut ja suhteen tarkastelua joka kantilta

Ei tuokaan ole mitään elämää seurata nyt jokaista toista liikettä.
Kokenut tuon ja erosin.Se oli oikein .Sillä mikään ei palaa ennalleen koskaan kun tullut petetyksi.

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Olen antanut anteeksi,mutta en unohtanut.Puhumista ja puhumista vaatinut ja suhteen tarkastelua joka kantilta

Kokenut tuon ja erosin.Se oli oikein .Sillä mikään ei palaa ennalleen koskaan kun tullut petetyksi.

Me vissiin luetaan suomea jotenkin eri tavalla, kun musta "suhteen tarkastelu joka kantilta" tarkoittaa IHAN muuta kun toisen liikkeiden seuraamista. Siis mä käsitin, että pettämisen jälkeen on tarkasteltu että mistä se mahtoi johtua, miksi kannattaa jatkaa ja mitä tehdä ettei moinen toistuisi. Noin esimerkiksi.

Mikään ei palaa ennalleen, suhde voi jopa muuttua paremmaksi. Ei pettämisen takia, vaan sen takia, että molemmat tajuaa mitä on ollut vähällä menettää.

läpi tuli käytyä muutama vuosi sitten. Mies katui oikeasti , pyysi anteeksi ja kävimme parisuhdeterapiassa läpi syitä ja seurauksia. Yhä ollaan saman katon alla ja anteeksi olen antanut, unohtanutkin enimmäkseen. Jos tekijä aidosti katuu ja on/olette valmiita käymään pohjamutia penkomaan kannattaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
on pettäny ja siitä 4 vuotta aikaa.. vielkin pyörii mielessä ja mainitsen sille asiasta, mutta puhumalla se aina menee ohi ja tiedän että mies rakastaa minua!
Mulle mies on sanonut ettei ole koskaan rakastanut mua. Ollaan siis oltu 15 vuotta yhdessä. Että mä oon pettynyt!

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:

Me vissiin luetaan suomea jotenkin eri tavalla, kun musta "suhteen tarkastelu joka kantilta" tarkoittaa IHAN muuta kun toisen liikkeiden seuraamista. Siis mä käsitin, että pettämisen jälkeen on tarkasteltu että mistä se mahtoi johtua, miksi kannattaa jatkaa ja mitä tehdä ettei moinen toistuisi. Noin esimerkiksi.

Mikään ei palaa ennalleen, suhde voi jopa muuttua paremmaksi. Ei pettämisen takia, vaan sen takia, että molemmat tajuaa mitä on ollut vähällä menettää.

Ymmärsit asian ytimen...ei siis mitään salapoliisitouhua

Yhteistyössä