Mies petti. Mutta ei myönnä

  • Viestiketjun aloittaja Sepetetty
  • Ensimmäinen viesti
Sepetetty
V.2003 maaliskuu edellisen kerran seksiä
V.2007 nykynen mies.
V.2008 synty lapsi. silloin mies tuntui olevan rakastunut työkaveriinsa. tuli kasvot loistaen kotiin kertomaan kuin neiti xxxx alkaa kulkee hänen kyydillään.
Yksi aamu lähti tosi aikasin. soitin töihin sillä varjolla että vauva on kipeä, ukko ei ollut töissä.

V.2010 todettiin papilloomavirus ja muutoksia papassa, kohdunkaulansyövän esiaste. ne poistettiin.

Edelleen mies väittää että ei pettänyt. mistä mä sitten sain sukupuolitaudin?
Enkä mä oo niin tyhmä ettenkö nähnyt kuinka huormiossa mies oli kun vaan puhuikin siitä naisesta.

Miksi mies jäi kanssani todennäköisesti koska hänen isä oli rikkonut miehen lapsuuden perheen, toisen naisen takia.

Välillä menee vuosi , ylikin vuos ettei asia tuu mieleen. Mutta vuosittainen papa seuranta nostaa aina pintaan nuo muistot. (Vaikea siis arvata miksi juuri nyt tuntuu pahalta). enkä voi sille mitään

Vauva oli alle viikon ikäinen kun tää toinen akka oli kuvioissa. joka paikka vuoti, tunsin itseni rumaksi, raskausarpia, maha löllö. (Normaalipainoinen olin). ja nuorempi synnyttämätön nainen sai ihailun ja rakkauden. itse valvotut yöt ja surun.

Luulin että joskus tulee päivä jolloin asian ajattelu ei satuta.. Mutta tuleeko sitä?
 
Minä en koskaan unohtanut. Lapsen vuoksi elin kulissiavioliittoa monet vuodet - jotta lapsella olisi isä.
Minun mies petti minua samalla pikkukylällä asuvan naisen kanssa kun lapsi oli alle vuoden vanha. Ehkä tuo suhde oli jatkunut pidempäänkin, mutta sain tietooni sen vasta silloin, kun nuosin ylös lapsivuoteelta. Pyysin miestä löytämään itsellen jatkohoidot muilta paikkakunnilta.
 
vierailija
Hpv ei ole sukupuoli tauti.
2/3 meistä kantaa sitä, ja sen voi saada jo omalta äidiltään synnytyksessä.
Pelkkä intiimi ihokontakti riittää että saat sen, kondomi ei suojaa.

Se voi olla vuosiakin piilossa, sinä voit kantaa sitä vuosia tietämättäsi.

Mutta jos noin koville ottaa, nii pitäiskö sun koittaa selvittää jotain ajatuksias, ulkopuolisen kanssa keskustelu voi olla hyvä idea. Ja miehenkin.
 
vierailija
Raskaus ja pikkulapsiaika on naiselle herkintä aikaa. Siinä selviää usein myös miehen kyvyttömyydet ja heikkoudet jotka aikanaan ajaa suhteen eroon. Exäni ei jäänyt pettämisestä kiinni mutta flirttaili muille naisille ja haukkui minun kehoni. Se riitti siihen että luottamus meni ja sydän alkoi särkyä pikku hiljaa. Lopulta tuo sisällä jäytävä paha olo ajaa eroamaan. Exäni pahensi asiaa kieltämällä ja mitätöimällä. Olisi voinut pelastaa suhteen jos olisi aidosti ollut pahoillaan. Mutta kun on luonnehäiriöinen ja itsekeskeinen idiootti niin ei osaa. Sama se on sulla ap. Tuo tunne ja epäilys jäytää sinua. Se on lopun alkua.
 
vierailija
Raskaus ja pikkulapsiaika on naiselle herkintä aikaa. Siinä selviää usein myös miehen kyvyttömyydet ja heikkoudet jotka aikanaan ajaa suhteen eroon.-- Se on lopun alkua.

Siinä selviää usein myös NAISEN kyvyttömyys ja heikkoudet.
Kuten ap:lla mustasukkaisuuden, huonon itseluottamuksen, epäluuloisuuden, pitkävihaisuuden, anteeksi antamattomuuden ja kertakaikkiaan väärät tiedot ja luulot ja näihin suvereenisti uskominen.

Kukaan mies ei koskaan tule olemaan riittävän hyvä, jos itse jo inhoaa itseään noin paljon ja on toista kohtaan epäluuloinen ja mustasukkainen.

Olet oikeassa, ap:n kohdalla se on lopun alkua.
 
Sepetetty
Ihmisen papilloomavirus (human papilloma virus, HPV) on yleisin pääasiassa sukupuoliteitse tarttuva virus. Sen tartunta-aikaa on mahdoton määrittää, mutta se lienee yleensä noin 1–8 kk. Vähintään kolme neljästä saa infektion elämänsä aikana.

Osa teistä ei ymmärrä , mies oli silmin nähden rakastunut tähän naiseen. mulle ei silloin edes hymyillyt. ja tästä naisesta kun vain puhuikin niin leijui pilvissä. jos on rakastunut, ja muutenki moraaliton-valehteli paljon niin miksi ei olis myös pannut?

Ja minä juuri synnyttänyt ja keho muuttunut.

Voiko olla jonkun mielestä oikein?

Aiemmat papat puhtaat ja sen naisen kuvioissa olon jälkeen papa luokka todettiin 2 ja puolen vuoden päästä oli luokka 3 jolloin loop hoidolla poistettiin.

Joko papillomavirus on tyypiltään nopeasti etenevä tai ei oo. Mutta ei se molempia voi olla.
 
Ihmisen papilloomavirus (human papilloma virus, HPV) on yleisin pääasiassa sukupuoliteitse tarttuva virus. Sen tartunta-aikaa on mahdoton määrittää, mutta se lienee yleensä noin 1–8 kk. Vähintään kolme neljästä saa infektion elämänsä aikana.

Osa teistä ei ymmärrä , mies oli silmin nähden rakastunut tähän naiseen. mulle ei silloin edes hymyillyt. ja tästä naisesta kun vain puhuikin niin leijui pilvissä. jos on rakastunut, ja muutenki moraaliton-valehteli paljon niin miksi ei olis myös pannut?

Ja minä juuri synnyttänyt ja keho muuttunut.

Voiko olla jonkun mielestä oikein?

Aiemmat papat puhtaat ja sen naisen kuvioissa olon jälkeen papa luokka todettiin 2 ja puolen vuoden päästä oli luokka 3 jolloin loop hoidolla poistettiin.

Joko papillomavirus on tyypiltään nopeasti etenevä tai ei oo. Mutta ei se molempia voi olla.
toimit ihan vitun väärin jos kymmenen vuotta notkut suhteessa syyttäen miestä jostain mistä et edes voi olla varma.
 
vierailija
Joka kerta kun sitä luulee lukeneensä pöljimmän ja idioottimaisimman syytöksen miestä kohtaan tällä palstalla, niin ei aikaakaan niin ilmaantuu vielä pöljempi. Vuosikaudet sama juttu, typeryyden huippu kohoaa joka kerta kun se on saavutettu. Kaikki on aina miehen syytä, ja palstalta haetaan joukkolynkkaukseen apua. Omat aivot jätetään kuitenkin narikkaan ja peiliin ei edes yritetä katsoa.

Oikeasti, mitä helvettiä?
 
vierailija
Siis mitä helvettiä! Otatko sä vieläkin asian miehen kanssa puheeksi, kymmenen vuotta tapahtuneen jälkeen? Kuinka sä jaksat? Tai oikeastaan parempi kai kysyä että kuinka mies jaksaa :eek:

Anna nyt jo olla ja jatka elämää!!
 
vierailija
Toi sun 1-8kk (mitä lie, kun et eritellyt mitä se tarkoittaa), on täysin tuulesta temmattu "arvio".

Hpv voi olla vaikka koko ikäsi kropassasi aiheuttamatta mitään muutoksia.
Sen sijaan raskaus ja synnytys ja imetys heikentää sun vastustuskykyä, jolloin piilossa oleva virus helposti aktivoituu. Tämän vuoksi papaa ei edes yleensä oteta lähellä synnytystä.

Se että papasi on aiemmin ollut puhdas, ei tarkoita sitä etteikö sinulla jo olisi ollut hpv virus.
 
Kyllä se sitä on, että jos aiempi papakoe on ollut puhdas, niin virusta ei ole vielä silloin ollut. Papakoe otetaan juuri sitä varten, että myös HPV todetaan. Jumalaton kritiikki täällä on taas päällä, ja pläkkiselvästä asiasta. Ukolta se on tarttunut, jos ei omalta, niin sitten muulta. Jos muita ei ole ollut, niin se on tarttunut omalta. That´s it.
 
vierailija
Kyllä se sitä on, että jos aiempi papakoe on ollut puhdas, niin virusta ei ole vielä silloin ollut. Papakoe otetaan juuri sitä varten, että myös HPV todetaan. Jumalaton kritiikki täällä on taas päällä, ja pläkkiselvästä asiasta. Ukolta se on tarttunut, jos ei omalta, niin sitten muulta. Jos muita ei ole ollut, niin se on tarttunut omalta. That´s it.
Sama. Ei hpv tule itsekseen. Minun kohdalla itäminen kesti 1 kk:n. Sinulla on ollut se syylätön hpv eli pahempaa luokkaa. Onpas täällä ihme porukkaa, toinen saa sukupuolitaudin ja vieläpä sellaisen joka lisää riskiä syöpään. Kauheinta on että ukko pettänyt paljaalla, siinä on lehtolasten riskikin.
 
vierailija
Siinä selviää usein myös NAISEN kyvyttömyys ja heikkoudet.
Kuten ap:lla mustasukkaisuuden, huonon itseluottamuksen, epäluuloisuuden, pitkävihaisuuden, anteeksi antamattomuuden ja kertakaikkiaan väärät tiedot ja luulot ja näihin suvereenisti uskominen.

Kukaan mies ei koskaan tule olemaan riittävän hyvä, jos itse jo inhoaa itseään noin paljon ja on toista kohtaan epäluuloinen ja mustasukkainen.

Olet oikeassa, ap:n kohdalla se on lopun alkua.
Ap voi olla mitä tahansa noista, epävarma, mustasukkainen tms. mutta ei se silti oikeuta toista pettämään!
 
vierailija
Kyllä se sitä on, että jos aiempi papakoe on ollut puhdas, niin virusta ei ole vielä silloin ollut. Papakoe otetaan juuri sitä varten, että myös HPV todetaan. Jumalaton kritiikki täällä on taas päällä, ja pläkkiselvästä asiasta. Ukolta se on tarttunut, jos ei omalta, niin sitten muulta. Jos muita ei ole ollut, niin se on tarttunut omalta. That´s it.
Ei pidä paikkaansa.
Papakoe Ei ole HPV -testi. Eikä varsinainen hpv-testikään näytä kuin niiden kahden vaarallisimman viruksen sen hetken aktiivisuuden.

Ja ap:Han ei ollut edes mikään neitsyt ennen suhdettaan, ja tuskin oli mieskään?
 
vierailija
Sama. Ei hpv tule itsekseen. Minun kohdalla itäminen kesti 1 kk:n. Sinulla on ollut se syylätön hpv eli pahempaa luokkaa. Onpas täällä ihme porukkaa, toinen saa sukupuolitaudin ja vieläpä sellaisen joka lisää riskiä syöpään. Kauheinta on että ukko pettänyt paljaalla, siinä on lehtolasten riskikin.
KONDYLOOMA on myös hiukka eri asia, KONDYLOOMA on sukupuolitauti
 
vierailija
http://www.mediuutiset.fi/uutisarkisto/rokotetuilla-kohdunkaulan-syovan-vaikeat-esiasteet-eivat-uusiudu-6595331

Itse siis otin rokotteet omakustanteisesti. Yksi rokote maksaa 150 euroa, ja 3 sarja siten 450 euroa, mutta on mielestäni sen arvoinen. Hpv:n sain ex-poikaystävältäni joka ei kertonut että sairasti sitä, vaikka muutoksia hänellä oli.. kuulemma niitä tulee ja menee, mutta kyseinen ei kokenut sitä merkitykselliseksi kertoa, vaikka kysyin suoraa onko hänellä tauteja kun harrastimme suojaamatonta seksiä ensimmäisen kerran.
Olisi pitänyt tajuta, rokotusvastainen foliohattu koko mies. Kyseisen tietämättömyys oli joskus aivan karmeaa kuultavaa, tunne on kuulemma tärkeämpää kuin tieto.
Right! Ei varmaan tarvitse arvailla miksi olin tyytyväinen kun suhteemme meni poikki... mutta hpv vituttaa edelleen, samoin kuin turha rahanmeno rokotteisiin.. olisi pitänyt jättää kyseinen suhde kokeilematta.

Mutta takaisin asiaan..
Kohdunkaulan muutokset voivat tulla hpv:n sairastaneille jopa 20v myöhemmin, kun ovat muuten parantuneet, siksihän kohdunkaulasyöpä on vaihdevuosien jälkeen usein esiintyvä naistentauti.
Tästä eteenpäin aion vaatia lekurilta papakoetta säännöllisesti vaikka inhoan kyseistä tutkimusta.

Muuten lisää papilloomista, joihin kuuluu syylät, hpv ja kondylooma

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Papilloomavirukset
 
  • Tykkää
Reactions: Zariza

Yhteistyössä