vierailija
Minua vituttaa suunnattomasti mieheni käytös. Hän käy viikot töissä, ja vähintään joka viikonloppu 1-2pv menee ryypätessä. Hänen alkoholin käyttö huolestuttaa koska se on joka viikkoista. Minä jäin työttömäksi äskettäin ja olen tytön kanssa kahdestaan päivät. Ja n.1-2 kertaa/kk hän on ollut kahdestaan tytön kanssa yön yli, että minä olen päässyt näkemään kavereitani. mieheni lupasi olla tyttäremme kanssa ensiviikon lauantaina, koska minulla oli sovittu meno tuolloin. Mutta hänelle tuli puhelu että hänen sedällään on 60v synttärit. Hänet kutsuttiin sinne juhlimaan ja ryyppäämään. Hän petti lupauksensa ja sanoi että aikoo mennä synttäreille että mun täytyy kysyä vanhemmiltani jos ottasivat tytön silloin. Hän ei pysty siis ottamaan häntä tuolloin. Ja perjantaina hän menee juomaan kaverinsa kanssa. Hänen juomisensa ja lupauksien rikkominen on rasittavaa. Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia tai vinkkejä saada mies rauhoittumaan? Baareissa hän ei käy, ainakaan kovin paljon. Hän on 26v ja minä olen 25v.