mies painostaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaimoke"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vaimoke"

Vieras
hankkimaan ehkäisypillerit... itse en oikein tiedä mitä mieltä asiasta olen.. tavallaan muakin kiinnostaa nauttia seksistä ilman sitä hiertävää kumia... mutta sitten taas tulee mieleen aikaisemmat pilleri kokemukset jotka on ollu kaikkea muutaku positiiviset... :/

[QUOTE="vaimoke";23347962]hankkimaan ehkäisypillerit... itse en oikein tiedä mitä mieltä asiasta olen.. tavallaan muakin kiinnostaa nauttia seksistä ilman sitä hiertävää kumia... mutta sitten taas tulee mieleen aikaisemmat pilleri kokemukset jotka on ollu kaikkea muutaku positiiviset... :/[/QUOTE]

Montaako merkkiä olet kokeillut? Mulla on nyt hyvät, olisko 6-7 merkki vuosien saatossa.
Yasminelle.

Ei tulis mieleenkään ottaa kierukkaa, jota ei saa itse pois jos ilmaantuu ihmeellisiä oireita.

Montaako merkkiä olet kokeillut? Mulla on nyt hyvät, olisko 6-7 merkki vuosien saatossa.
Yasminelle.

Ei tulis mieleenkään ottaa kierukkaa, jota ei saa itse pois jos ilmaantuu ihmeellisiä oireita.

samoin minäkin ajattelen ettei ainakaan mitään kierukkaa tai kapseleita kun niitä ei saa ite heti pois jos tulee jotain tosi epämiellyttäviä haittavaikutuksia.

Ekat pillerit oli Yasmin jota söin vaan 3viikkoa. Mutta ne laukaisi mulla järkyttävän migreenin siksi jouduin niin pian lopettamaan ne. Sitten oli muutama raskaus välissä ja nyt viimeksi määrättiin cerazette jota söin 5kk ja vuosin kokoajan, akne, hiusten lähtö, limakalvot kuivu ja siitä seuras monen monta hiiva,emätin ja virtsatulehdus. Nyt tästä on noin vajaa vuosi ja pikkuhiljaa alan oleen normaali tilassa ettei enää noita vaivoja ole.

samoin minäkin ajattelen ettei ainakaan mitään kierukkaa tai kapseleita kun niitä ei saa ite heti pois jos tulee jotain tosi epämiellyttäviä haittavaikutuksia.

Ekat pillerit oli Yasmin jota söin vaan 3viikkoa. Mutta ne laukaisi mulla järkyttävän migreenin siksi jouduin niin pian lopettamaan ne. Sitten oli muutama raskaus välissä ja nyt viimeksi määrättiin cerazette jota söin 5kk ja vuosin kokoajan, akne, hiusten lähtö, limakalvot kuivu ja siitä seuras monen monta hiiva,emätin ja virtsatulehdus. Nyt tästä on noin vajaa vuosi ja pikkuhiljaa alan oleen normaali tilassa ettei enää noita vaivoja ole.

No mä en usko, että sulle sopii mitkään hormonit... Jos jotakin haluat kokeilla, niin pillereiden lisäksi myös ehkäisyrengas on sellainen, että sen voi lopettaa heti.

[QUOTE="vieras";23348170]No mä en usko, että sulle sopii mitkään hormonit... Jos jotakin haluat kokeilla, niin pillereiden lisäksi myös ehkäisyrengas on sellainen, että sen voi lopettaa heti.[/QUOTE]

ja tuo patenx oval ehkäsypuikot on hyvä. ei sisällä hormooneita :)

ei meille lapsi olis mikään maailmanloppu. vaikka olishan se ihan kiva että sen tulo sen verran hidastuis että ehtisin saada töitä ennen sitä.. :) tuota vähän kanssa mietin että kestääköhän mun limakalvot kun ne on tällä hetkellä tosi herkät ja ohut pitkän imetyksen jälkeen..

Yhteistyössä