mies painanu kun pieni eläin taas tän ja eilispäivän..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
meillä upeet naapurit nykyisellä raksalla,
kahden naapurin kaa mies tekee kimppaan hommia niin et vuoronperään ne tekee porukalla yhden päivän yhden raksalla, toisen päivän toisen raksalla ja kolmannen päivän kolmannen raksalla jne. lainailevat työkaluja ja ne jotka jo päässyt muuttamaan tarjoavat ruokaa ja kahvia jnejne =)
yks naapurin sähkäri piirsi meille meidän sähkömiestä varten pistorasiat yms, tai kävi miehen kanssa sen piirustuksen läpi et mikä on järkevää jnejne.
ja muutenki homma toimii loistavasti, se vaan et päivät venyy klo8-00 :/
ja niinä päivinä ku mies muiden raksoilla niin mulle ei siel mitää hommaa ole ja turhauttaa :ashamed:
tänään oon viimeks nähny miehen aamulla 8 aikaan, mulla on ikävä :ashamed:

Aika hieno juttu tuollainen kaverille kans meininki....siis tuollainen toimiva juttu :D

Varmasti rankkoja aikoja nuo rakennushärdellit...mutta pitää aina muistaa kuinka hyvä palkinto siellä sitten odottaa kun saatte uuden uutukaisen hienon kodin. Ja mietis miten kivaa on sit pitää sauna iltoja noiden erittäin hyvin tutuksi tulleiden uusien naapureiden kanssa =) :flower: B) :attn:

Naapurit on oikesti oikea elämänlisä =) Meillä on ihan huippu naapurit, sellainen kolmen perheen kimppa....majakka ja perävaunu ja mitälie meiningillä...vakat ja kannet ja kaikkea :D

meillä on raksalla 8 lähinaapuria joista 7 on aivan loistavia, nyt jo istuttu monia iltoja niiden kanssa aina jonkun terassilla :D ja sit tää 1/8 kulkee seuraavana päivänä häätölistojen kanssa kun heitä häiritsee meidän illan istunta :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
meillä on raksalla 8 lähinaapuria joista 7 on aivan loistavia, nyt jo istuttu monia iltoja niiden kanssa aina jonkun terassilla :D ja sit tää 1/8 kulkee seuraavana päivänä häätölistojen kanssa kun heitä häiritsee meidän illan istunta :xmas:

Vähän niinkuin ne meitin pesispelit :D :D :D Rivitalolaiset valittaa metelistä, ja me saunotaan paljussa keskellä kääntöpaikkaa :whistle:

Yhteistyössä