en ole kokki
Niin, siis vähän tyhmä juttu, tiedän, mutta silti täytyy kirjottaa ja kysyä miten te muut ottaisitte.. Meillä oli merimiespihviä, ja minusta se oli hyvää ja täsmälleen ohjeen mukaan tehtyä, sellaista kun lapsuusaikoinakin ko. ruoka oli.. Mies sitten ruokapöydässä tänään jätti ruuan syömättä ja haukkui sen kuivaksi (mitä se ei ollut sillä kaikki neste ei ollut edes imeytynyt perunoihin kuten tuossa ruuassa tapana on että nestettä jää vuuan pohjalle hieman) ja söi sitten leipää.
Niin, tein tuota ruokaa siis ekaa kertaa elämässäni ja salaa mielessäni olin ylpeä että se niinkin hyvin onnistui ja odotin vähän kehuja :ashamed: ja petyin kovasti kun mies sen arvosteli noin ja jätti syömättäkin
Mitä olette mieltä, pahastuinko nyt ihan turhasta? (tiedän, että tämä on ns. pieni asia, vaan kun itse en IKINÄ noin mieheni tekemistä ruuista sanoisi, vaikka olis mitä.. söisin, kiittäisin ja kehuisin)
Niin, tein tuota ruokaa siis ekaa kertaa elämässäni ja salaa mielessäni olin ylpeä että se niinkin hyvin onnistui ja odotin vähän kehuja :ashamed: ja petyin kovasti kun mies sen arvosteli noin ja jätti syömättäkin
Mitä olette mieltä, pahastuinko nyt ihan turhasta? (tiedän, että tämä on ns. pieni asia, vaan kun itse en IKINÄ noin mieheni tekemistä ruuista sanoisi, vaikka olis mitä.. söisin, kiittäisin ja kehuisin)