Mies osti MULLE joululahjaksi lahjakortin lastenvaateliikkeeseen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
Kyllähän mä pidän lapsille vaatteiden ostamisesta,mutta oikeesti,ois ollu kiva joskus saada jotain ihan itselle ja lahjakortti edes semmoiseen liikkeeseen mistä löytyy sekä lapsille että mulle (h&m,seppälä tms.) :( Mitä tästä nyt pitäs ajatella :( Mä en yleensäkkään koskaan raaski ostaa itselleni vaatteita ja kaikki omat vaatteet jotain vanhoja paskoja ja mies tietää sen niin eikö nyt voinut ostaa sitten johonkin naistenvaateliikkeeseen :(

Ja joo,näin vahingossa joulusiivouksen yhteydessä sen lahjakortin.

tumblr_lds4xeJavH1qzjix8.gif

Naiset, mikään ei koskaan kelpaa.

[QUOTE="eee";25282646]No mutta nyt sun ei tarvii tuhlata omia rahojas lasten vaatteisiin, niin voit laittaa ne säästyneet rahat sitten oman vaatekaapin uusintaan. :)[/QUOTE]
Samaa ajattelin :)

Se oli kirjekuoressa ja siinä päällä oli mun nimi,eli kai se mulle on :/ Eikä sillä muuta varmasti ole,oli sen verran iso lahjakortti kuitenkin. Kyllä mua harmittaa,vaikka pitäs kai olla tyytyväinen kun tuo jotain osti.
Noh,ompahan lapsilla kivaa vaatetta,saahan sekin mut hyvälle mielelle :)

Silti vähän kökkö lahja mun mielestä.

No mutta nyt sitten saat tosiaan laitettua ne rahat omiin vaatteisiisi, ei tarvi käyttää lasten vaatteisiin. Ja hyvä että näit etukäteen ja pystyt sen sulattelemaan ennenkuin huomenna olisi tupsahtanut käteesi. Pistäppä listaan nyt sitten omien vaatteiden uusinta.

Mä suutahtaisin moisesta. Kyllä, minä meillä ostan suurimman osan lastenvaatteista. Mutta silti, aina jos on tarvetta isommille ostoksille (haalrit yms) mies automaattisesti kysyy riittääkö minun rahat vai siirtääkö hän tilitään lisää. Tuommoinen lahjakortti ei olisi lahja vaimolle! Minusta on itsestään selvää, että molemmat osallistuvat lasten hankintoihin rahallisesti.

Voisi olla aika jäätävä tunnelma loppujoulun, kunnes avaisin sanaisen arkkuni....

[QUOTE="plop";25282728]Mä suutahtaisin moisesta. Kyllä, minä meillä ostan suurimman osan lastenvaatteista. Mutta silti, aina jos on tarvetta isommille ostoksille (haalrit yms) mies automaattisesti kysyy riittääkö minun rahat vai siirtääkö hän tilitään lisää. Tuommoinen lahjakortti ei olisi lahja vaimolle! Minusta on itsestään selvää, että molemmat osallistuvat lasten hankintoihin rahallisesti.

Voisi olla aika jäätävä tunnelma loppujoulun, kunnes avaisin sanaisen arkkuni....[/QUOTE]

Kiitos että joku sentäs ymmärtää että miksi mä oon vähän pettynyt.

Avasitko ap vahingossa sen kirjekuoren? Kun joulusiivouksen yhteydessä vahingossa lahjakortin näit...Miten se kävi, pyyhit pölyjä ja hupskeikkaa, yhtäkkiä oli kirjekuori auki ja lahjakortti summineen näkyvillä? :xmas:

Näin sen kirjekuoren mun nimi siinä päällä niin avasin:D Siis ei ollut liimattu kiinni ja löytyi sellaisesta paikasta etten tajunnut että voi olla joululahja!

mä oisin tykänny tosta :D melkeen ehdotinkin, että antaa mulle rahana sen verran et voin sit käydä ostelee muksulle vaatteita mut sitten pyysinki et vie mut syömään. :)

Tuo olis vähän semmonen lapsille lahja, jos ne on vanhempia. Itse hölmistyisin koska oletan, että mies osallistuu 50% lasten hankintoihin, myös vaatteisiin, vaikka ei kaupassa mukana olisikaan.

Sano huomenna sille, että toivot joululahjaksi vaatteita itelles, tai jotain. Vaikka lahjakortin =) Sit se ehkä tajuaa antaa molemmat.

Voihan sillä olla toinenkin lahja jemmassa.

Yhteistyössä