Mies osti minulle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dragon-lady
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dragon-lady

Jäsen
29.06.2007
235
0
16
Iittalan Taika-sarjan astioita :D Purnasin, kun joulupöytä pitää kattaa vanhoilla eripari kamoilla ;) Niin se sitten vei mut kauppaan ja sanoi, että alppas sitten valita :kieh: On se niin iiihana :heart: ( myös noin niinku yleensä ;) )

Juu, se on ihgu :D Ja ei tule meilläkään jokapäiväiseen käyttöön.Nyt olis keittokulhot, leipälautaset ja isot lautaset kuudelle.Tahtoo vielä latte-mukit ja jälkkärikulhot |O Ja mulla on se sininen taika :D

Alkuperäinen kirjoittaja Dragon-lady:
Iittalan Taika-sarjan astioita :D Purnasin, kun joulupöytä pitää kattaa vanhoilla eripari kamoilla ;) Niin se sitten vei mut kauppaan ja sanoi, että alppas sitten valita :kieh: On se niin iiihana :heart: ( myös noin niinku yleensä ;) )

taika näyttää niin kamalalta mutta jokainen taplaa tyylillään..

Mä tykkään kyllä, mutta en ala kerätä kun on jo sarja Pentkin Vaniljaa parempana astiastona, ja sitten teemaa sun muuta arkiastioina. Eihän sitä enempäänsä ihminen tartte... :D Ehkä jonkun taika-kulhon, tms vois saada.

Piti ihan varsin kattoo iittalan sivuilta tota taikaa. MUN MIELESTÄ ihan hirvee. En kyllä pöytääni laittaisi. Heti möisin pois jos joku vaikka lahjaks mulle tota antais. En tykkää yhtään. Mut niinku jo aiemmin on sanottu että makunsa kullaki. Ihan varmasti monet ei tykkää jostain mistä mä tykkään hirveesti. Mut pakko oli kommentoida ku mun mielestä oli niin kamala. :saint: :xmas: :flower: :hug: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Piti ihan varsin kattoo iittalan sivuilta tota taikaa. MUN MIELESTÄ ihan hirvee. En kyllä pöytääni laittaisi. Heti möisin pois jos joku vaikka lahjaks mulle tota antais. En tykkää yhtään. Mut niinku jo aiemmin on sanottu että makunsa kullaki. Ihan varmasti monet ei tykkää jostain mistä mä tykkään hirveesti. Mut pakko oli kommentoida ku mun mielestä oli niin kamala. :saint: :xmas: :flower: :hug: :whistle:

Joo, kyllä tuo taika jakaa ihmiset aika tarkkaan tykkää/ ei tykkää osiin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Dragon-lady:
Joo, kyllä tuo taika jakaa ihmiset aika tarkkaan tykkää/ ei tykkää osiin =)

No mä sekä tykkään että en. :laugh: Toi olis varmaan tosi ihana niin, että yhdistelis vähän, esim. valkoisen teeman kanssa, mutta jos kaikki kattauksen astiat ois tuota sarjaa, olis mun makuun liian kirjava.

:ashamed: Meillä katetaan joulupöytä niillä vanhoilla eripariastioilla kun ei ole varaa vielä ostaa uusia. Mutta eiköhän siitä nätti tule! =) Sitä taikahankintapäivää odotellessa... :whistle:

Yhteistyössä