Iittalan Taika-sarjan astioita
Purnasin, kun joulupöytä pitää kattaa vanhoilla eripari kamoilla
Niin se sitten vei mut kauppaan ja sanoi, että alppas sitten valita :kieh: On se niin iiihana :heart: ( myös noin niinku yleensä
)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Dragon-lady:Iittalan Taika-sarjan astioitaPurnasin, kun joulupöytä pitää kattaa vanhoilla eripari kamoilla
Niin se sitten vei mut kauppaan ja sanoi, että alppas sitten valita :kieh: On se niin iiihana :heart: ( myös noin niinku yleensä
)
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:ihanaa.. tässä taas näkee kuinka erilaisia ihmisiä on.. ja siinä samalla erilaisia makuja..Toinen tykkää toinen ei..
Minä en..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oltais Iskusta niitä saatu kaupanpäälliseksi, mut valittiin s-bonukset. Olis jotain muuta sarjaa siellä ollut tarjolla. Tuo on liian erikoista.
Alkuperäinen kirjoittaja kirpin:Ne lasiset Taika-pallot ovat aika ihania...
Itselleni joululahjaksi jos muutaman ikkunaan jouluksi ostaisi ...
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Piti ihan varsin kattoo iittalan sivuilta tota taikaa. MUN MIELESTÄ ihan hirvee. En kyllä pöytääni laittaisi. Heti möisin pois jos joku vaikka lahjaks mulle tota antais. En tykkää yhtään. Mut niinku jo aiemmin on sanottu että makunsa kullaki. Ihan varmasti monet ei tykkää jostain mistä mä tykkään hirveesti. Mut pakko oli kommentoida ku mun mielestä oli niin kamala. :saint: :xmas: :flower: :hug:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dragon-lady:Joo, kyllä tuo taika jakaa ihmiset aika tarkkaan tykkää/ ei tykkää osiin =)