Mies ongelmia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyljätty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyljätty

Vieras
Kertoisiko joku miten saisin avopuolisoni huomioimaan minua enemmän? Koska alan muuttua pikku hiljaa katkeroituneeksi ämmäksi :D

Elikkäs siis;

Avopuolisoni istuu mielummin koneella pelaten kuin istuisi minun kanssani lähekkäin tai osottaisi jotain muuta hellyyttä. Enkä nyt väitä, että hän koko ajan koneella istuisi, mutta jos hän tekee jotain muuta niin ei se ainakaan mitenkään minun huomioimiseeni liity. Tätä on siis jatkunut jo todella kauan ja joka kerta kun mainitsin asiasta vastaus oli " älä aina mäkätä samasta asiasta" noh, tämä johti siihen etten ole puhunut asiasta tai maininnut asiasta hänelle enää. Seksielämänne sentään jatkui, hyvänäkin. Peitto heilui joka ilta jos minulla ei ollut kuukautisia. Mutta nyt kun olen raskaana on sekin jäänyt pois, tuntuu että hän pelkää satuttavansa vauvaa, koska kerran kysyi minulta että voiko seksiä harrastaa vaikka olen raskaana. Ja kun pyysin kokeleimaan mahaani vähää aikaa sitten hän varoivaisesti laski kätensä mahalleni, hipaisi siis aivan kuin pelkäisi satuttavansa jos koskettaisi kunnolla.

Ja nyt vähän aika sitten kun palasi äijä ryyppyreissulta ja seuraavana päivänä kertoi illan tapahtumat ja missä oli ollut paloi minulla lopullisesti kiinni. Ja huusin hänelle, että voit painua v*ttuun täältä jos minä en enää kiinnosta kun ei voi minua huomioida ja voit mennä sen uuden akkas luo. (tiedän todella lapsellista) Mutta tämä ainakin toimi, ainakin sen päivän verran, koska hän taas huomioi minua ja pyysi anteeksi käytöstään, päivä oli paras aikoihin. Sekin tosiaan oli vain sen päivän verran. Tuntuu että hänellä olisi toinen, mutta hän kuitenki vakuutteli ettei toista ole. Olen myös alentunut tutkimaan hänen puhelimen, mutta ei siellä mitään koskaan ole ollut, eikä hän myöskään saa outoja puheluita tai tekstiviestejä kun olemme yhdessä.

Meillä on kuitenkin joskus ihan hauskaa, nauramme yhdessä ja hän pelleilee että saisi minut nauramaan, muttei koskaan mitään intiimiä jota kaipaisin. Suhteen alussa kaikki oli toisin, hän ei voinut pitää näppejään erossa ja kertoi useasti että rakastaa minua ja suuteli minua usein ja paljon. Nykyään kun annan hänelle pusun hän hymähtää ja antaa nopean olemattoman pusun ja kun kysyn että mikä toi nyt oli hän vain nauraa ja sanoo ettei tiedä. Ja kun hän on lähdössä on ihan turha odottaa mitään pusuja tai mitään, ei hän koskaan edes muutenkaan anna minulle pusuja tai mitään muutakaan.

Hänen kaverinsa on monesti sanonut hänelle, että hänellä menee todella hyvin, on saanut noin hyvän ja kauniin naisen itselleen ja sanoo että pidä hyvä huoli. Ja mies aina vaan hymyilee ja vastaa että "nii-in" ,tekisi mieli sanoa että ei kaikki ihan nyt niin täydellisesti ole kuin näyttää, mutta en halua kuitenkaan.

Miten siis saisin hänet taas näyttämään sen, että hän välittää? en nyt kuitenkaan joka päivä haluisi hänelle huutaa että hän sitten näyttäisi sen seuraavana päivänä.Olen huomannut itsessäsi muutoksia, hermostun hänelle paljon helpommin enkä edes itse halua mennä antamaan sitä nopeaa ja olematonta pusua, eikä minua kiinnosta missä hän iltansa viettää (nytkin on iltaa viettämässä jossain).

Niin ja olemme molemmat juuri täyttäneet 20 ja olemme seurustelleet reilu kaksi vuotta.

Tulipahan vuodatettua. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hyljätty;25249828:
Miten siis saisin hänet taas näyttämään sen, että hän välittää? en nyt kuitenkaan joka päivä haluisi hänelle huutaa että hän sitten näyttäisi sen seuraavana päivänä.Olen huomannut itsessäsi muutoksia, hermostun hänelle paljon helpommin enkä edes itse halua mennä antamaan sitä nopeaa ja olematonta pusua, eikä minua kiinnosta missä hän iltansa viettää (nytkin on iltaa viettämässä jossain).

No ensinnäkin, älä huuda. Älä huomauttele hellyyden puutteesta. Nyt kun olet asiasta jo puhunut selvästi tarpeeksi, älä enää puhu. Jos mahdollista, koeta itse lähestyä jotenkin positiivisesti hellimällä tms. Mutta jos se ei onnistu, huutamisen lopettaminenkin voi jo auttaa.

Olen tämänkin jo tehnyt, en sanallakaan maininnut että haluaisin lisää läheisyyttä. Ja yrittänyt lähestyä itse, mutta vastaus on vaan "älä". Vaikka en oo mitenkään aggressiivisesti yrittänyt mitään. Vaan mm. hieronu hartioita yms.

Alkuperäinen kirjoittaja Voi että;25249921:
Tässä yksi syy miksi lapset tulee tehdä vasta avioliitossa.

Yksi syy voi olla, että hän ei ole enää jostakin syystä kiinnostunut.

Instituutio ei kyllä pelasta mitään, mutta siinä olen valitettavasti kanssasi samaa mieltä, että eihän tuo nyt kauhean hyvältä vaikuta.

Lapsen saaminen oli meidän molempien toive, hän sitä ensiksi ehdottikin ääneen. Olin siis itsekkin jo asiaa miettinyt, mutten halunnut mainita vielä asiasta etten painostaisi. Hän on todella innoissaan lapsesta, itki kun näytin positiivisen raskaustestin (olimme yrittäneet jo aika kauan) hymyili ensimmäisessä ultrassa niin että posket oli revetä ja on lukenut kaikki vauvajutut mitä neuvolasta on annettu. Ja on kysellyt rattaat ja istuimen autoon valmiiksi sukulaisilta, ehdotellut nimiä jne. Raskauteni ei ole koskaan ollut ei-toivottu eikä siitä myöskään tule.

Niin, mietin itsekkin että jos hän ei olisikaan ollut kaikeen näin nopeasti ja nuorena. Hän kuitenkin on ollut aina se joka on ehdottanut muuttoa, kihlautumista ja nyt lasta.
Olemme kuitenkin kokeneet aika paljon lyhyessä ajassa esim. onnettomuuteni jossa melkein menetin henkeni, se oli hänelle todella vaikeaa aikaa. Kun joutui aina puhelimen soidessa pelkäämään, että nyt ne sieltä soittaa että on kuollut. Hän ajoi joka päivä Tampereelle katsomaan minua teho-osastolle ja matkaa kuitenkin reilu 300km. Jotenkin tämän onnettomuuden jälkeen hän on muuttumut tuollaiseksi mitä nykyään on.

Meilläkin on samantapaista, niin se suhde vaan muuttuu ajan myötä. 8 v ollaan oltu yhdessä ja ei sitä hellyttä kestänyt kuin muutaman vuoden...

Toista mun miehellä ei voi olla, on aina kotona eikä käy koskaan baareissa. Pelaa myös paljon.

Yhteistyössä