Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Suunnistaja:Aamulla kympiltä?? Mun mies kanssa kaverin polttareissa, hän tulee vasta puolen päivän jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja enga:Tuleeko teille aamulehti? mä veikkaan että lehti ehtii ennen miestä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Moreena:Olettaen että siellä on yöpymismahdollisuus niin klo 15.34 huomenna.
Muuten klo 5.29 aamulla.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Puolen tunnin päästä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Brucenpändäri:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Puolen tunnin päästä![]()
ei tu,tai sit on menny jotain toi pahasti pieleen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Brucenpändäri:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Puolen tunnin päästä![]()
ei tu,tai sit on menny jotain toi pahasti pieleen
![]()
Höh, olin varma, että tämä on voittajavastaus. Milloin mahdollisesti ehtisit etsiä sitä Castro-kirjaa? Syyhyttää lukemaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MEK:Huomenna iltasella klo 17.08.
Alkuperäinen kirjoittaja Brucenpändäri:ehhehehe
olin täysin unohtanut asian. käyn huomenna metsästämässä sitä pokkarina.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:huomenna klo 13
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Brucenpändäri:ehhehehe
olin täysin unohtanut asian. käyn huomenna metsästämässä sitä pokkarina.![]()
*järkyttyy* :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Brucenpändäri:niin siinä käy kun rakastuu :heart:ja löytää nuoruutensa uudelleen :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Brucenpändäri:niin siinä käy kun rakastuu :heart:ja löytää nuoruutensa uudelleen :heart: :heart:
Vielä on yli 24 tuntia jäljellä
![]()
Katso, että on pehmeä alusta, kun laskeudut, varmaankin se tapahtuu nukkuessasi, joten et loukkaa itseäsi.Alkuperäinen kirjoittaja Brucenpändäri:Niin se on haihtuvaista...![]()