Mies on täys mul**u!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kerpele!!

Vieras
Että mua taas niin veetuttaa tuo oma ukko! Sovittiin, että vietetään tänään peli-ilta lasten kanssa, mutta miespä tempasikin kännit kaverinsa luona ja luultavimmin painelee baariin ja aamuyöstä kotiin! Tätä samaa paskaa on jatkunut jo pidemmän aikaa eikä hän osaa yhtään asettua toisen asemaan ja miettiä, miltä tuollainen käytös tuntuu, kun luvataan jotain, mutta lupaus rikotaan!
Tekis niin mieli antaa samalla mitalla takaisin, suunnitella miehen kanssa jotain ja tehdäkin itse toisin kuin on sovittu!

Lasten takia tämä niin veetuttaakin! Lapsille oli jo puhuttu, et peli-ilta vietetään ja he olivat suunnitelleet jo järjestyksenkin, mitä pelataan milloinkin sekä naposteltavat. Innolla iltaa odottivat!

Lasten takia tämä niin veetuttaakin! Lapsille oli jo puhuttu, et peli-ilta vietetään ja he olivat suunnitelleet jo järjestyksenkin, mitä pelataan milloinkin sekä naposteltavat. Innolla iltaa odottivat!

Paska äijä sulla tossa suhteessa. Kaverit ja kalja voittaa omille lapsille annetun lupauksen. Varsinkin vielä, kun lapset ovat jo suunnitelleet iltaa. Yleensä työssäkäyvät miehet eivät muutenkaan välttämättä ehdi olla riittävästi lastensa kanssa.

Sulla oli sitten varmaan aika lailla selittämistä lapsille?

Okei, melko paska äijä sulla, kun jää kaverin kans tinuttaan, vaikka oli lapsille luvannut peli-illan. Mä en antais anteeksi, lapsen pitää olla tärkeempiä kuin kaverit ja kalja.

Mä keksisin tuollaiselle miehelle sellaisen yllätyksen, että takuulla ei unohtaisi. Tuo on niin pahinta kun pettää lapsensa! KAIKKI palvelu loppuisi kerralla ja ankeus koittaisi herran elämään!

Yhteistyössä