Mies on taas pers...tä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eevi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eevi

Vieras
Kaveri pyysi käymään kanssaan uudessa vaateliikkeessä.Mietin hetken ja syyllistyin heti, että enpä kuitenkaan viitsi lähteä, kun rahaa menee ja mihin sitä kahden vauvan äiti muita, kuin verkkareita tarvitsee jne. Mies sitten sanoi, että mene nyt kuitenkin ja ilahduin kovasti. Aloin soittamaan kaverilleni, että ok, lähdetään. Ennen kuin kaveri vastasi, mies sanoi, että eihän sun ole pakko mitään ostaa sieltä.Tuli kyllä tosi paha mieli. On tosi itsekästä olettaa, että mulle riittää pelkkä pyörähtäminen kaupassa kerran vuodessa(että oikeasti näkisin meikkaamisen ja maidon pumppaamisen vaivan ikkunaostosten vuoksi) ja mitään en saa ostaa.Itse kyllä mm tupakoi ja suunnittelee ryyppyjuhlia kaverinsa polttareihin.Ymmärtäisin, jos en toisi rahaa taloon, mutta äp-rahani on hyvä ja olen saanut lomarahoja ym töissä poissaoloni aikana. Tosissaan jurppii jo koko äijä. Mitään ei koskaan voi ehdottaa, kun heti on naama nurinpäin. Lasten kanssa ulkoilu ym on äärimmäistä myrkkyä ja päävastuu lapsista on mulla, vaikka mies onkin kotona ja ei sillä sillä haavaa tekisi mitään. Nyt ilmoitin, että sinä hoidat lapset ja minä istun vuorostani netissä ja paskalla koko viikonlopun.

Yhteistyössä