Mies on "seonut"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mies meni ja kaivoi viikolla vaatehuoneesta mun vanhan onepice haalarin ja totes et mä alankin käyttää tätä haalaria nyt jatkossa niin kauan, kun etätyöt jatkuu. Sanoin et onhan toi himasuna ihan jees ja senkuns käytät jos haluut. Siihen se totes ettei pidä sitä pelkästään kotona vaan käyttää sitä muutenkin esim kauppareissuilla. Katoin sitä hetken ja kysyin et mitähän susta ajatellaan, kun painut kauppaan vaaleanpunaisessa haalarissa? Vastaus oli et ihan sama ei mua kiinnosta ja pitäähän ihmisiä korona aikaan piristää. No varmaan piristää joo ehkä vähän liikaakin :D
Toivottavasti sen etätyöt loppuis nyt samalla, kun koulut alkaa, mutta en tiedä miten sillä todellisuudessa käy.
Voi olla et kesällä toi haalari on himppasen lämmin päällä tai sitt se meinaa olla neljänseinän sisällä kesän :D:D:D

• Rakkaus
  • Haha
Reactions: Ellimaar ja Echo
Älkää nipottako. Minusta tuo olis vaan kivaa huumoria. Ei muuta,ku kauppaan vaan. Minä arvostaisin tuollaista miestä joka noin hassulla huumorilla varustettu. Saat kyllä pitää hänet, mutta relaa vähän. Omaani olen tyytyväinen, ja samaa hulluutta havaittavissa.

Kerro vielä ap missä asutte, niin tulen lähi-Prismaan kytikseen. :D

Älkää nipottako. Minusta tuo olis vaan kivaa huumoria. Ei muuta,ku kauppaan vaan. Minä arvostaisin tuollaista miestä joka noin hassulla huumorilla varustettu. Saat kyllä pitää hänet, mutta relaa vähän. Omaani olen tyytyväinen, ja samaa hulluutta havaittavissa.
Mielestäni ap kirjoitti tuon asian itsekin ihan pilke silmäkulmassa, eikä mitenkään nipottavasti?

• Tykkää
Reactions: Ellimaar
Kevään virallinen prismapuku

teddy-hug-jumpsuit-faded-pink-7.jpg

Naisille sopii kesähelteillä ilmavampi versio, Tyylitietoinen palstamamma on pukeutunut näin Prismaan astellessaan.
MissyChilli-White-transparent-mesh-ruffle-jumpsuit-Women-summer-long-lantern-sleeve-playsuit-White-sexy-outwear-jumpsuits_800x.jpg

Viimeksi muokattu:
  • Vau!
Reactions: Echo
Olitko AP eilen Jumbossa miehes kanssa? Siellä meinaan näin pariskunan jossa mies pinkissä potkarissa ja pinkeissä consseissa :) Se mies oli kyllä söpön näköinen siinä haalarissa :) Hienoa, että joku uskaltaa olla oma ittensä eikä mieti asioita liikaa.

• Haha
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä