mies on niin perhanan pahalla päällä ettei uskalla samassa huoneessa olla :S

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
tiedä häntä mikä taas noin jumalattoman kärttyseks vetää,mut sillon ku se on kiukkunen,niin se taantuu sellasen 3vuotiaan uhmiksen tasolle ja mulla menee hermo täysin :kieh:
äsken olin pojan kanssa iltapalalla ja huusin miehelle olkkariin et tuutko syömää meidän kaa,niin tää karjasee takas et novittujoojoo!!onko pakko hiillostaa koko ajan??!! ja siis ekaa kertaa kysyin siltä :whistle:
sit se kysy et mihin ne sipsit laitoin ja sanoin minne laitoin,mut pyysin myös et ei nyt kaivais niit ku poika syö iltapalaa ku se alkas sit kuitenki kinuaa niit kans ni mies mulkas mua ja sano et sähän et mua määrää ja alko rapistelee niit pussei ja senhän tietää mitä poika siit tuumas :kieh: :headwall:
onneks se on tosi harvoin kiukkunen,yleensä se oon mä joka tääl kärttyilee ja tiuskii :ashamed:

:o
Voi ei!

Selkäänsä sietäis tuollainen ukko!!! |O

Ärsyttävältä kuulostaa ja juuri tuo sipsien rapistelu... :o
Meillä isommat lapsetkin tietää, että sipseistä ja jäätelöistä ei EDES PUHUTA ruoka-aikoina, ettei pikkunen rupee haaveileen (ja kinuaan) niitä... ;)

Kysy siltä ukkeliltas, että onko sillä kenties MENKAT... :kieh:

ja nyt se tuli kysyyn et mitä mä mökötän :o
sanoin et en mitää,et tulin pois silmistäs välttääkseni konflikteja,niin kommentti oli et justjust,niin varmaan ja häipy saunaan :o
asshole |O :ashamed:
(kyllä mä sitä rakastan,en vaan jaksais tapella.. :| )

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
sanoin et en mitää,et tulin pois silmistäs välttääkseni konflikteja,niin kommentti oli et justjust,niin varmaan ja häipy saunaan :o

Viepä sille sinne saunaan kaljapullo ja sano, että koittaa kulauttaa sen pahan mielensä sillä alas ja tulee saunasta hiukka paremmalla päällä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
ettekö te hyvät naiset tiedä, että miehelle ON ANNETTAVA RUOKAA säännöllisin väliajoin jotta vältyttäisiin tältä kolme vuotiaaksi taantumiselta!!! :D :D

Meillä myös minä olen 3-vuotiaan tasolla, jos en ole ruokaa saanut. vielä pahempi tapaus kuin mies.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:

Viepä sille sinne saunaan kaljapullo ja sano, että koittaa kulauttaa sen pahan mielensä sillä alas ja tulee saunasta hiukka paremmalla päällä. :)

ai sä teet noin? VÄHÄN oot tossun alla.

Yhteistyössä