Mies on käyttänyt huoria, useasti

  • Viestiketjun aloittaja nainen80
  • Ensimmäinen viesti
nainen80
Jokin aika sitten tapasin mukavan miehen ja tapailimme. Hän ei missään vaiheessa pyrkinyt ns. uimaan liiveihin liian aikaisin tai ollut mitenkään törkeä, vaan todella huomaavainen ja kohteli tunteellisesti ja kertoi rakastuneensa minuun.

No, tässä joku aika sitten minulle tultiin aivan puun takaa kertomaan, että mies on käynyt paljon huorissa. Olin aivan shokissa, ja toki halusin itse kysyä oliko asia totta. Olihan se, mies ei kieltänyt sitä. Sanoi, että harmittaa, ja harmittaa suuresti että joku meni kertomaan moista koska hän ei ole tautiriski (pyydän aina uusia kumppaneita käymään testeissä ennenkuin mitään intiimiä tapahtuu välillämme, ja mieskin kävi, tulokset negatiiviset) ja kuulema niin moni harrastaa joskus maksullisia, mutta heidän kumppaninsa eivät vain sitä tiedä. Ei ole prostut sinkkuaikana jääneet yhteen eikä kahteen kertaan ja niitä on ollut Hampurista aina Itärajan taa, joten en tiedä voinko ikinä koskea koko mieheen enää. Mitä mieltä olette tällaisesta? Miehet: oikeasti, kuinka usea käy huorissa edes joskus? Ei hyvänen aika että kuvottaa :(
 
no huh
Minun mies ei käy. Sanoo että ajatuskin prostituoidun kaikenlaista kuhisevasta alapäästä kuvottaa. Kyllä täytyy olla aika epätoivoinen jos käy. Ja kondomi....kyllähän yhdynnässä ollaan niin lähekkäin että mä en kyllä uskaltais ajatellakkaan minkään potentiaalisen sp-tautipotilaan kanssa mihkään ryhtyväni!
 
Juokse nyt lujaa
ja mieti, minkälainen tyyppi voi laittaa rahat tiskiin ja heittäytyä naisen kimppuun ihan himona. Ei siinä tautiriskit varmasti pahimmat ole - oisko luonteessa vähän toivomisen varaa.
 
kuhinaa?
Alkuperäinen kirjoittaja no huh:
Minun mies ei käy. Sanoo että ajatuskin prostituoidun kaikenlaista kuhisevasta alapäästä kuvottaa. Kyllä täytyy olla aika epätoivoinen jos käy. Ja kondomi....kyllähän yhdynnässä ollaan niin lähekkäin että mä en kyllä uskaltais ajatellakkaan minkään potentiaalisen sp-tautipotilaan kanssa mihkään ryhtyväni!
Mihinkäs sinun käsityksesi prostituoidun "kuhisevasta" alapäästä perustuu? Oletko koskaan nähnyt sellaista? Minäpä olen kymmenittäin! Olen nähnyt myös kymmeniä suomalaisia "puhtaita" siviilipillujakin.

Empiirisellä kokemuksella voin sanoa, että prostituutin pimppi on puhdas ja hyvin ajeltu, tuoksuu raikkaalta, eikä sitä saa ilman kumia. Amatööri-suomitytön värkki on poikkeuksetta törtteinen, hiivainen ja haisee kuselta, mutta paljaalla sitä saa.

Hinnaltaan ovat yhtä kalliita / halpoja molemmat. Sama satanen menee prostituutille kuin amatööri-suomitytällekin - tosin jälkimmäiselle tarjottujen drinkkien, snagarikäynnin ja taksin muodossa. Lisksi pitää antaa katteettomia lupauksia jälleennäkemisestä ja soittelemisesta.

Kumpi sitten on kunniallisempaa? Eikö muka yhtälailla tule iskuna "puun takaa", jos seurustelukandidaatti kertoo joskus iskeneensä naisia baarista?
 
En
katselisi minäkään huorissa käynyttä ollenkaan. Kyllä se vaatii jo jonkun verran törkyisen tyypin, jos on oikeasti kykeneväinen moiseen. Tai mitä kukakin pitää törkynä, mutta kyllä se raja on kauan sitten minun mielestäni ylitetty jos on tollaiseen päätynyt. Yök.

Valitettavasti varmaan liian usea on käynyt huorissa vaikka en kyllä tiedä mitään tilastoja, mutta joitain odottamattomia juttuja odottamattomista tyypeistä olen minä ainakin kuullut. Saastaista minun mielestäni.

Minua ei edes kiinnosta kuinka moni on käynyt maksullisilla, sillä se ei minun mielipidettäni muuta. Minä olisin ainakin etsinyt vaikka sen yhden miljoonasta, joka ei ole käynyt maksullisilla. Minulla onkin sellainen ja kyllä uskon, että näitä jotka eivät ole aivan noin epätoivoisia löytyy useampikin.
 
Stadin friidu
näinkö olet ihan todella tarjonnut drinksuja naisille? Ja siis vielä taksimatkankin ja mitä ihmettä siis snagarilla käyttänyt. Ei jumalauta siis kyl sä oot kova jäbä ja pitäisi vielä puhelinnumerokin antaa ja lupauksii ja silleen. Siis ehdottomasti noi prostituutit tulee edullisemmiksi.
 
*moraali*
Olen pistänyt parikin alkamassa ollutta seurustelusuhdetta poikki naisen kanssa, kun minulle on selvinnyt, että hän on pettänyt edellistä kumppaniaan. Sellaista en voi moraalisesti hyväksyä.
 
ellimaaret
Luonteessa on jotain kieroa jos pystyy maksamaan naiselle tämän seksipalvelusta. Baarituttu olettaa kuitenkin saavansa itsekin nautintoa joten puhutaan edes lähelle tasavertaisesta suhteesta.
En lähtisi suhteeseen miehen kanssa jonka kuulen käyneen huorissa, olkoon ettei kävisi enää, samalla päällä se mies edelleen ajattelee....
Olen siis se nutturatiukkapipoäikkäopetyyppi..Mutta itsellä on toistaiseksi ollut varaa plokata mies joka ei kävisi/ ole käynyt ja ajattelee laillani.
 
Leena
Minä en uskaltanut kysyä pitkään aikaan omalta mieheltäni tätä asiaa, mutta muutama kuukausi sitten rohkaisin mieleni ja kysyin.Tiesin entuudestaan että miehellä on ollut yhdenyön juttuja, no minullakin on yksi sellainen kontollani etten puhdas pulmunen ole itsekään...mutta huorissa käyminen on jo eri luokan asia.Mies sanoi ettei ole niin puutteessa ollut kertaakaan. Uskon häntä, asian kuuleminen helpotti kummasti.Pohdin asiaan kauan ennen kun kysyin, entä jos hän olisi vastannut myöntävästi? Kuinka se olisi vaikuttanut minuun? Olisinko laittanut hyvän parisuhteen roskiin jonkun kauan sitten tapahtuneen vuoksi, jonkin mikä tapahtui paljon ennen tutustumistamme? Olen järkeillyt että se olisi typerää, mutta en voi tietää varmuudella kuinka olisin käyttäytynyt...tuskin kuitenkaan olisin poikki laittanut, mutta varmaan se olisi jäänyt välillemme jonkinlaisena varjona.
 
Sivupersoona
On tuo maksullisella käynti aikamoinen kokemus siinämielessä, kun se tunninmittainen uteliaisuus voi pilata koko loppuelämän.

Joten kannattaa harkita meneekö vai ei.
 
Moneen tarpeeseen
"Mies on käynyt paljon huorissa." Mikä on paljon? Miksi on käynyt? Eikö saa seuraa ilman rahaa vai onko sitä rahaa taskut täynnä ettei tiedä mihin sijoittaisi? Vai onko huorissa käymisestä tullut pakonomaista (addiktio)?

En tunne yhtään vastaavaa kroonista tapausta, oma mieheni on myös käynyt muutamia kertoja aikoinaan (ennen kuin tapasimme) ja tiedän miksi mutta se on tässä sivuseikka. En suvaitsisi sellaista käytöstä eikä hänellä ole enää sellaiseen tarvettakaan.

 
N34
Alkuperäinen kirjoittaja buahhahhaahhaa:
Sorry nyt vaan, mutta kuka kertoo totuuden kun tietää että norminainen hyppii seinille kuullessaan maksullisista? *reps*
Suhteen alkuvaiheessa ihmisillä on tarve avautua ja kertoa itsestään. Myös toinen suhtautuu iinä vaiheessa näihin asioihin myönteisesti, koska haluaa opia tuntemaan toista mahdollisimman pian. Yhteinen kokemustenjako lähentää pariskuntaa. Se mitä ei oteta huomioon on se, että kun suhde on vähänkään vakiintuneempi, alkavat ne alkuaikojen höveliyden puuskassa kerrotut asiat vaivaamaan.

Oman kokemukseni mukaan miehet kertovat alussa kysyttäessä hyvinkin auliisti menneisyydestään ja naissuhteistaan. Miehillä on illuusio, että kertomalla ns. pahan pojan menneisyydestään heidän arvonsa nousee naisen silmissä ja nainen saa heistä tosimiehen vaikutelman. Kantapään kautta tajuavat, ettei se valloittava nainen jolle voi puhua mistä tahansa olekaan yksi squash-kavereista vaan mahdollinen puoliso, joka tekee ihan eri johtopäätöksiä näistä tiedoista. Siihen loppuu sitten eksistä puhuminen ja menneillä rehvastelu.

Olen kysynyt tätä prostituutioasiaa jokaiselta ja kaikki ovat vastanneet. Pari on kertonut käyttäneensä.

 
kati-tiina
Alkuperäinen kirjoittaja Jenna80:
Yhden illan jutut tai huorissa käynti, onko niillä jotain eroa? Huoraamista molemmat...
1 illan seuraa eivät saa kaikki mutta maksullista saa kaikki (epätoivoisemmatkin) kun lyö eurot tai ruplat tiskiin.
 
Toivo Epä
Alkuperäinen kirjoittaja kati-tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Jenna80:
Yhden illan jutut tai huorissa käynti, onko niillä jotain eroa? Huoraamista molemmat...
1 illan seuraa eivät saa kaikki mutta maksullista saa kaikki (epätoivoisemmatkin) kun lyö eurot tai ruplat tiskiin.
Eikös se ole hyvä, että epätoivoisimmatkin saa edes joltain? Vai pitäisikö epätoivoisten olla ilman?
 
Sivhos
Alkavatko miehet tivaamaan just alkaneen suhteen toiselta osapuolelta aikaisemmista seksikumppaneista?Minä en ainaskaan.Jokaisella ihmisellä on oma historiansa.Ja tulevaisuutensa.Kun kysyy,ja saa äpämiellyttäviä vastauksia,ehkä pahoittaa mielensä aivan turhan takia.
 
Ihan oikein tehty
Alkuperäinen kirjoittaja *moraali*:
Olen pistänyt parikin alkamassa ollutta seurustelusuhdetta poikki naisen kanssa, kun minulle on selvinnyt, että hän on pettänyt edellistä kumppaniaan. Sellaista en voi moraalisesti hyväksyä.
Hyvä pointtikeskusteluun ja suoraselkäistä käytöstä muutenkin! Huorannut nainen ei ole sen parempi kuin huorissa käynyt mieskään!
 
bertsa
Alkuperäinen kirjoittaja Toivo Epä:
Alkuperäinen kirjoittaja kati-tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Jenna80:
Yhden illan jutut tai huorissa käynti, onko niillä jotain eroa? Huoraamista molemmat...
1 illan seuraa eivät saa kaikki mutta maksullista saa kaikki (epätoivoisemmatkin) kun lyö eurot tai ruplat tiskiin.
Eikös se ole hyvä, että epätoivoisimmatkin saa edes joltain? Vai pitäisikö epätoivoisten olla ilman?
Ei pidä tokikaan ilman olla. Ihan vapaasti vaan. Mutta epätoivoisille h**n käyttäjille kaino toive: pitäkää lättynne kiinni kokemuksistanne. Etenkin jos satutte joskus löytämään naisseuralaisen ilmaiseksi.
 
nainen80
En tiedä kuinka paljon on käynyt, useasti Euroopassa ja useasti Itärajan takana, sain sen kuvan ettei ole ihan pari kertaa. Ei huvittanut udella tarkkoja lukuja. Hänellä on työ jossa matkustelee paljon, sinkkuna on huoria käyttänyt ja kuulema "kaikki jotka olivat mukana käyttivät"...ei paljoa helpottanut oloani. Uskoisin että on käynyt maksullisilla koska ei ole löytänyt sellaista seuraa joka miellyttää ja hän ei ole mitenkään komea. Ei mikään joka ei saisi naista ikinä, mutta aika renttu tietyllä tapaa. (Nyt kun kirjoitan näitä auki mietin, sovimmeko yhteen muutenkaan...)
En usko että addikti. Mutta minun uskostani ei ole mikään kiinni kuitenkaan.
 

Yhteistyössä