Mies on housu-ostoksilla, ja mulla on täällä kotona hauskaa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Mies soittaa:
"Kuule, minkäkokoisia housuja mulla on siellä kotona?"
"Täh?" Housuja?"
"Nii, oon ostamassa housuja, mutta minkäkokoset ne pitäs olla?"
"Voi elämä! B 50 tai 52, tuumakoko on varmaan joku 32"
"Ai jaa..."
"No et kai sie ilman housuja siellä kaupassa oo, mikset kato niistä kokonumeroa?"
"Nythän sie hölmö oot, että mie laskisin housuni alas tässä kaiken kansan nähden katsoakseni kokoa? Mie tykkään, että aika noloa ois."
"Taivas sun kanssas!Mee vaikka sovotuskoppiin katsomaan. Ja jos sekin on noloa, niin mitä ne meinaa, että iso mies seisoo housurekin vieressä ja soittelee kotiin ja kyselee omaa housukokoaan! Eikö oo noloa, vai? Ja muuten, etkö sie omaa kokoa tiedä?"
"Näin on paljon helpompi alkaa katsomaan, että mistä koosta alkas sovittelemaan..."
"Ok. Sovittelehan sit..."

Siis en mie tiiä, mutta minusta tuo oli aika hauskaa, ainakin minuu rupes vallan hymyilyttämään :D

mä oon kerran ollu ostamassa miehelle suorat housut ja kauluspaidan, sen näki oikein miten sillä nousi savu korvista, kun myyjän kanssa tuotiin sille uusia sovitettavia, ja sit 10 euron hinta eron takia piti vielä kassalla päättää vaihtaa halvempaan.. no tossa kohtaa sanoin vaan, että menen jo ulos odottamaan.... (hermosavuille) sinne se jäi myyjän kaa vaihtaa vielä niitä.. aivan rasittavaa :laugh:

Mie menin maanantaina vaatekauppaan ja ostin miehelle suorat housut työhousuiksi, farkut sekä kaksi väreihin sointuvaa kesäpaitaa. Myyjä kassalla totesi kainosti, että nämä eivät taida tulla itsellesi, joten voi kyllä käydä vaihtamassa, jos eivät ole sopivat; heillä saa ale-tuotteetkin vaihtaa joka tapauksessa. No, miulla on sekä vyötärön että lahkeen mitta tarkassa muistissa, joten sopivia olivat! :)

Miehen logiikkaa tämäkin vaikka vähän asian (housujen) vierestä: puhuttiin töissä kuuloharhoista. Muuan työkaveri oli puhunut niistä kotona miehensäkin kanssa ja mies oli kysynyt että eikö ne kuuloharhat lopu kun laittaa korvatulpat :laugh: :laugh: Vähänkö revettiin kahvipöydässä...

Yhteistyössä