Mies on hieno eläin! ;-D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
Eilen totesi illalla sängyssä, että "tässä on hyvä olla, toista se olis jos tollasen louhikon päälle kiipeis..." *tarkoitti minua*

Hetken kuluttua jatkoi: "toisaalta eipä ole hetteinen suo ainakaan" Siihen minä toiveikkaana "eiks louhikossa vois kuitenkin olla kiva pehmeä mätäs?"

:laugh:

Romantiikan kukka on, tuota... kovin moninainen kukka. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 11:40 JonseredLaLoca kirjoitti:
Eilen totesi illalla sängyssä, että "tässä on hyvä olla, toista se olis jos tollasen louhikon päälle kiipeis..." *tarkoitti minua*

Hetken kuluttua jatkoi: "toisaalta eipä ole hetteinen suo ainakaan" Siihen minä toiveikkaana "eiks louhikossa vois kuitenkin olla kiva pehmeä mätäs?"

:laugh:

Romantiikan kukka on, tuota... kovin moninainen kukka. :D

:laugh: Kuinkas tuo sitten päättyi??Kuuma taisi tulla..Vai?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 11:44 Töllin Ruusa kirjoitti:
Vaihdetaanko sänkyjä?

(jouset läpi pullistelevat kiitos lasten ahkeran pompinnan)

:saint:

Sitten olisi louhikkokin pehmeä.

Eipä taida vaihto auttaa =) Kuulemma 10 kg lisää painoa minulle, tyai enemmänkin, että voi toiselle kankulle laittaa lakupussin ja toiselle ristisanatehtävän ja tv:n kaukosäätimen. Vanha mies ei jaksa kuulemma rehkiä :laugh: *on se vaan maailman paras pa5kiainen*

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 11:48 JonseredLaLoca kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 11:44 Töllin Ruusa kirjoitti:
Vaihdetaanko sänkyjä?

(jouset läpi pullistelevat kiitos lasten ahkeran pompinnan)

:saint:

Sitten olisi louhikkokin pehmeä.

Eipä taida vaihto auttaa =) Kuulemma 10 kg lisää painoa minulle, tyai enemmänkin, että voi toiselle kankulle laittaa lakupussin ja toiselle ristisanatehtävän ja tv:n kaukosäätimen. Vanha mies ei jaksa kuulemma rehkiä :laugh: *on se vaan maailman paras pa5kiainen*

No hitto. :\|

Pakko se sitten on vaan kärvistellä tolla sängynrohjakkeella.

*haaveilee futonpatjasta*

Yhteistyössä