Mies on halunnut miusta eroon pitkän aikaa, koska oon niin veemäinen akka. Mutta ei ole kuitenkaan tehnyt eron eteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ero

Vieras
mitään.
Mä sit teinkin, hain eron ja oman asunnon ja ilmoitin niistä miehelle. Mies menikin ihan kipsiin ja tuli niin katuvalle päälle. Nyt olenkin aivan ihana ihminen... että näin. mitä tässä pitäisi ajatella?

Mies ei halua olla sun kanssas, muttei uskalla erotakaan. Tuollaisia ihmisiä on paljon, tämäkin palsta pullollaan. Ihan tosi, paljon on ihmisiä, jotka eivät ole tyytyväisiä, mutteivät uskalla erotakaan.

Ja sitten on niitäkin jotka yrittävät käyttää valtaa sanomalla että toisen syytä kaikki ja uhkaamalla erota, mutta kun joutuu sanoistaan vastuuseen, mieli muuttuukin kummasti. Mies on bluffannut, luistellut kaikesta ikävästä kuten kotona olosta ja asioista keskustelemisesta. Nyt paljastuu että tekosyy taisi vain olla.

Mä oon just tollanen, odotan vain että muija kyllästyy ja lähtee vetämään, sitä ennen olen tietenkin kohdellut muijaa kuin paskaa ja kyllä ne yleensä jossain vaiheessa tajuaa vihjeen.