Mies on ääliö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joopa joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joopa joo

Vieras
Paska paska viikonloppu :(

Miehestä ei taas mitään tukea vaikka olen ollut kipeä ja samalla hoitanut kipeää lasta. Tuossa se on käynyt vähän aikaa pyörimässä mutta 67% ajastaan viettänyt työhuoneessa, ovi kiinni "tietokonetta päivitellen" jne. Vittu ei edes kiinnosta mitä se siellä tekee. Eilen illalla otti sinne sixpäkin mukaan, välillä kävi olkkarissa istumassa joi lasillisen viiniä ja taas työhuone kutsuu.

Onneksi sentään teki ruoan (jota ei muut syöneet kuin hän koska ei maistunut sairauden takia, mut silti) ja laittoi astiat.

Nyt sitten heräsi (nyt vasta! valvoi varmaan aamuuun tietokoneellaan) ja jätti sängyn petaamatta.

Koiraa ei käytä lenkillä ellen sano "käytä koira lenkillä".

Jotenkin nty vaan vituttaa kun KAIKESTA PITÄS OLLA SANOMASSA JOS EI ITSE KYKENE TEKEMÄÄN!

Noi "ukko pihalle" -neuvot on kyllä kummallisia. Miksi ihmeessä ei oltaisi valmiita voittamaan ongelmia? Mekin ollaan miehen kanssa yhdessä siksi, että on jaksettu vääntää mutkia, ja on kyllä kannattanut. Ero on ääriratkaisu. Ero jättää molempiin syvät jäljet ja seuraava suhde on siksi vielä vaikeampi. Eli yritä puhua miehellesi syyttämättä ja sanot, miltä sinusta tuntuu. Ja jos tulee riita, niin sitten tulee. Sekin puhutaan myöhemmin selväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Yksinkertainen neuvo: ukko pihalle.

Ei hyvää päivää. Kannattaisikohan ensin yrittää keskustelle asioita selväksi ennen kuin laittaa miehen ulkoruokintaan. Ei ne miehetkään mitään ajatustenlukijoita ole. Osa miehistä (ja naisista) on niin pahveja, että ei ymmärrä ottaa toista huomioon ennen kuin väännetään rautalangasta.

Toi tietokone ja mies on kyllä vihoviimeinen yhdistelmä, pokea katteli ja lataili tietysti koko yön..

Täältä löytyy myös ääliö mies, olen sille yrittänyt sanoa et minusta hän on tosi paljon pois kotoa, siis harrastuksissa yms. Suuttuu vaan jos sille jotain sanoo. Tänäänki oli lähtenyt jo kun muksun kans herättiin klo8. En tiedä missä on ja kenen tai keiden kanssa tai milloin on tulos takas kotiin. Joo siis metsällähän se on (luulisin) mutta ei tunnu kivalta et mies voi vaan mennä ja tulla niinku tykkää. Kotonakin sillä on aina tärkeämpää tekemistä kuin lapsen katsominen.
Tai voinhan minäkin mennä vapaasti, mulla vaan muksu kulkee aina mukana ja kyllähän se vähän rajoittaa menoja. ja joskus vaan tuntuu liian hankalalta lähteä sen kans, pukemiset, pakkaa autoon ja matkarattaiden kanssa remppaamista ym. ja saattaa joutua vaikka vaippaa vaihtamaan kesken reissun.

Myös hoidan täällä kipeää lasta, tosin "vain" kova yskä, mietin pitäsikö lähteä päivystyksesä käymään jos saisi edes yskänlääkettä, vois yöt helpottaa. Tuo kun on vasta 8kk niin en uskalla antaa noita meidän yskänlääkkeitä.

Alkuperäinen kirjoittaja kamut:
Toi tietokone ja mies on kyllä vihoviimeinen yhdistelmä, pokea katteli ja lataili tietysti koko yön..

Täältä löytyy myös ääliö mies, olen sille yrittänyt sanoa et minusta hän on tosi paljon pois kotoa, siis harrastuksissa yms. Suuttuu vaan jos sille jotain sanoo. Tänäänki oli lähtenyt jo kun muksun kans herättiin klo8. En tiedä missä on ja kenen tai keiden kanssa tai milloin on tulos takas kotiin. Joo siis metsällähän se on (luulisin) mutta ei tunnu kivalta et mies voi vaan mennä ja tulla niinku tykkää. Kotonakin sillä on aina tärkeämpää tekemistä kuin lapsen katsominen.
Tai voinhan minäkin mennä vapaasti, mulla vaan muksu kulkee aina mukana ja kyllähän se vähän rajoittaa menoja. ja joskus vaan tuntuu liian hankalalta lähteä sen kans, pukemiset, pakkaa autoon ja matkarattaiden kanssa remppaamista ym. ja saattaa joutua vaikka vaippaa vaihtamaan kesken reissun.

Myös hoidan täällä kipeää lasta, tosin "vain" kova yskä, mietin pitäsikö lähteä päivystyksesä käymään jos saisi edes yskänlääkettä, vois yöt helpottaa. Tuo kun on vasta 8kk niin en uskalla antaa noita meidän yskänlääkkeitä.

Meillä kans tuota että mies menee menojaan. Lähtee kauppaan ja eksyy samalla kaverin luo kylään ja viipyy 3 tuntia koska "siellä tutkittiin tietokonetta" tms.

Mies kai kuvittelee, että koska mä teen vuorotyötä ja mies jotuuu silloin tällöin oleen lapsen kanssa illat niin vastavuorosesti se on hänen vapaa-ajastaan pois ja sit saa mennä miten huvittaa.

Yhteistyössä