Mies naisen alusvaatteissa

• Viestiketjun aloittaja Janne-72
  • Ensimmäinen viesti
Janne-72
Kylläpä tuli yllätyksenä kun vaimo jossain yhteydessä heitti ilmeiseti huumorilla, et naisten pöksyt näyttäis varmaan hyvältä mun jaloissa, oliko siis silkkaa sarkasmia ja todistus vaan siitä ettei edes seksikkäät naisten alkkarit tekis musta haluttavaa, vai piilikö heitossa joku fantasiantapainen ehkä?

Kertokaapa naiset miten miellätte miehen pukeutumisen naisen alkkareihin noin yleisesti ja sit kun ajattelette ne lähes nelikymppisen möhömahan päällä.

Silksat
Mikäs sen mukavampaa kun pukeutuu satiini tai silkkipikkupöksyihin. Ihan hyvin mieskin voi käyttää naisten pikkareita. Katsoo vaan sellaisen mallin, mihin heppi mahtuu kivasti, ei jää roikkumaan paljaaltaan ulkopuolelle. Paljon paremman näköisiä, mitä miesten kalsarit.

sepedeus
Mikäs sen mukavampaa kun pukeutuu satiini tai silkkipikkupöksyihin. Ihan hyvin mieskin voi käyttää naisten pikkareita. Katsoo vaan sellaisen mallin, mihin heppi mahtuu kivasti, ei jää roikkumaan paljaaltaan ulkopuolelle. Paljon paremman näköisiä, mitä miesten kalsarit.
tottakai naisten pikkuhousut on paljon mukavampia. Läpinäkyvät mallit on ihanimpia. Ohuet sukkikset kruunaa fiiliksen. Kadehdin naisia.

Viimeksi muokattu:
Exodus 21
Minä käytän säännöllisesti naisten pikkareita joko Hipster tai Tai mallisia. Valinta riippuu valmistajasta. Haarakiila saattaa olla liian kapea joissain malleissa, mikä tarkoittaa sitä, että "kaikki" ei tahdo mahtua sisään. Ennen kaikkea pidän siitä, että materiaalit ovat parempia kuin misten vastaavissa. Samoin ne istuvat hyvin ihoa vasten

Viimeksi muokattu:
rantaar1
tottakai naisten pikkuhousut on paljon mukavampia. Läpinäkyvät mallit on ihanimpia. Ohuet sukkikset kruunaa fiiliksen. Kadehdin naisia.
Osuit naulan kantaan. Kerran koitin naisten pikkuhousuja enkä oo miesten kalsareita sen jälkeen käyttänyt. Olen myös löytänyt sukkahousut, luojan kiitos. Oon laajentanut repertuaariani alushameisiin, mekkoihin ja kenkiin. Jalkahoidot ja kynsistudiot kuuluu ilman muuta asiaan

Viimeksi muokattu:
Lollero
Sanotaan, että ei se ole tyhmä joka kysyy. Kysynpä nyt naisten alkkarien koosta. Itselleni mahtuu miesten alkkarit kokoa xl, niin mahtuuko mulle naisten alkkarit kokoa xl?

manco
Selviää ihan kokeilemalla. Mulla on miesten koko L/XL ja naisten pikkareita käytän väliltä 44-48. Riippuu mallista ja valmistajasta.

Naisten pikkuhousut ja muutkin alusvaatteet on aivan IHANIA. Paitsi kiihottavia niin myös muutenkin tosi kivoja päällä. Pikkarit korostaa peppua tosi söpösti <3. Ja stringitkin on yllättävä kivoja kun niihin tottuu....

pikkarit_sukkikset
Kyllä naisten pikkupökät ON mukavia käyttää. Miellyttävämpää materiaalia, jota ei parhaimmillaan juuri edes tunne ihoa vasten. Ja koska aloin vuosia sitten käyttämään sukkahousujakin, tuntui jotenkin luontevalta laittaa niiden alle naisten pikkuhousut. Valikoima laajeni tavallisista pöksyistä pian myös pitsisiin ja kuviollisiin malleihin. Kunhan pöksyissä vaan on korkea vyötärö, niin OK. Tärkeintä sukkahousuissakin että on korkea vyötärö, ja myös pitkä sääriosa. Pysyy paremmin ylhäällä. Ja onhan ne niin vietävän seksikkäitäkin, sekä pikkarit että sukkikset.

Yhteistyössä