Mies muuttunu kuin toiseksi ihmiseksi, alan menettää rakkauttani/mielenkiintoani häneen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eevee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eevee

Vieras
Ykskaks alkanut olemaan todella kiinnostunut vaatteistaan, hiuksistaan, käyttää naamarasvoja jne... Ennen se oli suihku, hiusten laitto, vaatteet tyyliin mitä käteen sattu ja valmis. Ja muutenkin ihme "niuho" alkanut olemaan. Paljain varpain kuulemma iljettää olla kotona, iljettää kun minä ja lapset ollaan kotona ilman sukkia. Ruoka pitää olla sellaista ja tuollaista, lapsille merkkivaatteita/merkkitavaraa, uusinta uutta puhelimet/tietsikat jne jne jne.

Ja siis ennen ei todellakaan ollut tuollainen! Enemmänkin "mökkiläinen".. Onkohan tuo joku ikäjuttu... on nyt 36v.

Meni faceen ja nykyään kökkiikin siellä kaikki illat taikka tekee töitä, tai yleensä molempia siinä samalla. Sänkyyn kun mennään, jatkaa kännyllä nettailua. Etsii isälleen/äidilleen/veljelleen juttuja mistä ollut heidän kanssaan puhetta (esmes eilen 2h etsi isälleen autoa).

Tuntuu kuin eläisin aivan ventovieraan ihmisen kanssa, en tunne tuota miestä enää ollenkaan ja koen kamalia alemmuudentunteita hänen seurassaan nykyisin kun on alkanut minultakin "vaatia" enemmän itseni laittoon. Esmes hiustyylini (josta itse tykkään kauheasti) haukkui yksi pvä. Ei myöskään pidä tatuoinneistani vaikka vielä aikoinaan sanoi ettei häntä haittaa pätkääkään vaikka leimaisin itseni täyteen...

[QUOTE="mimmi";28589483]Onko sattumoisin vaihtanut duunia viimeaikoina tms? Keski-iän kriisiltä kuulostaisi.Siihen joskus liittyy kaikenlaiset hairahdukset...[/QUOTE]

Ei ole, ikänsä tehnyt duunia samassa paikassa. Sillä on oma yritys.

Itse hän selittää tätä sillä että nyt kun lapset on isompia, jää aika taas keskittyä itseensäkin ja ulkonäköön jne...

Mutta kun sen mielipiteet on alkaneet mennä ihan häränpyllyä enkä mä kestä tollasta hienopersemiestä... Ei saisi kotona paljain varpain olla ku herraa iljettää. SIIS MITÄH??? Luulin ensin vitsiksi, niin uskomattomalle se hänen suustaan kuulosti.

Ja hairahduksesta... Olen huomannut että on alkanut vilkuilla muita naisia. Ei siinä mitään, saahan sitä katsella. Katselenhan itsekin. Mutten ole koskaan muuta väittänytkään. Mieheni taas omien sanojensa mukaan ei ennen katsellutkaan muita mutta nyt alkaneet silmät vaeltaa. "ajat ja mielipiteet muuttuu" on suora lainaus häneltä kun ihmettelin asiaa ääneen.

Ei näille ketjuille voi kun nauraa. Jotkut naiset haluavat välttämättä kontrolloida miestensä muuttumattomuutta tai muutoksia. Omin päin ei mies saa tehdä mitään tai muuten tulee puukkoa selkään.

UwfqLtZ.jpg

Ei näille ketjuille voi kun nauraa. Jotkut naiset haluavat välttämättä kontrolloida miestensä muuttumattomuutta tai muutoksia. Omin päin ei mies saa tehdä mitään tai muuten tulee puukkoa selkään.

UwfqLtZ.jpg

Toki muuttua saa, ja niin kaikki vanhetessaan tavalla tai toisella tekeekin. Mutta jos toinen vaihtuu ihan kuin toiseksi ihmiseksi niin on se outoa.

En voi sille mitään mutten pidä "hienostopersemiehistä" jollaiseksi mieheni on kovaa vauhtia muuttumassa. Enkä tarkoita vain vaatteita vaan koko miestä! Sen ajatuksia, miepiteitä, mieltymyksiä....

Oletko miettinyt että mitä mies voisi oireilla? Eihän kyseessä voi olla joku nettituttavuus jos kerran hän yhtäkkiä viihtyy paljon netissä? Tunteeko hän epäonnistumista elämästä, yrityksestään?
On varmasti ärsyttävää tuollainen, varsinkin jos vielä huomauttelee sulle asioista.
Mulla kävi niin että mies tuli uskoon, voit varmasti kuvitella millaista on kun sellanen treenattu jätkä muuttuu naimisiinmenon jälkeen lihavaksi, epäsiistiksi jeesustelijaksi. Hän muuttui ihan eri ihmiseksi, niin fyysisesti kun henkisestikkin. 9 vuotta sitä katsoin ja ikävä kyllä sitten aloin minä muuttumaan: aloin taas liikkumaan, laitonin hiukset kuntoon, ostin uusia vaatteita. Eni yksinkertasesti enää pystynyt jatkamaan avioliittoa, halusin eron. Minä muutuin omaksi itsekseni, olin jossain vuosien varrella mukautunut vaivihkaa tiettyyn rooliin. Nyt on ihanaa kun olen taas minä. Mies haki muutoksellaan elämälle syvempää tarkoitusta, minä omaa itseäni. Ja niinhän siinä kävi sitten että tarttui uusi mies matkaan jokunen aika erosta, täytynee myöntää että ehkäpä olin "haku päällä" jo ennen kun lähdin avioliitosta....

Yhteistyössä