mies muka niin uskoo..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "she"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"she"

Vieras
jumalaan mutta kuitenkaan ei voida mennä naimisiin vaan eletään synnissä, harrastetaa esiaviollista seksiä ja lapsi on "äpärä"... Olispa miehessä edes munaa tunnustaa että ei halua naimisiin minun kanssa koska en kelpaa hälle.

joka tapauksessa mies ei halua minua vaimokseen.. kiertelee ja kaartelee kun kysyn asiasta..
mä en halua tuhlata elämääni ihmisen kanssa josta en voi tietäää varmaksi haluaako todella olla kanssani ja oikeista syistä..

[QUOTE="she";26330205]jumalaan mutta kuitenkaan ei voida mennä naimisiin vaan eletään synnissä, harrastetaa esiaviollista seksiä ja lapsi on "äpärä"... Olispa miehessä edes munaa tunnustaa että ei halua naimisiin minun kanssa koska en kelpaa hälle.[/QUOTE]
Ongelma ei ole miehen "muka-usko" tai äpärälapsi, vaan viestisi kolme viimeistä sanaa.

Kaikille ei se avioliitto ole niin olennainen asia, iso osuus perheistä elää nykyään avoliitossa lastenkin kanssa tai menee naimisiin vasta myöhemmässä vaiheessa. Voithan tietysti ottaa oikeuden omiin käsiin ja kosia miestä itse? Jos hän sitten siinä kohtaa kieltäytyy niin pakko jo olla perustelut kohdallaan kun teillä kerran on lapsikin. Kyllä ilmeisesti olet kelvannut hänelle koskapa lapsen takia joudutte joka tapauksessa olemaan vielä vuosikaudet tekemisissä vaikka vaihtaisitte puolisoakin.

Niin monta kertaa olen tosissani mieheltä kysynyt mennäänkö naimisiin joten en kyllä yhtääkään kertaa enemmän nolaa itseäni..

kyllä se vaan taitaa olla niin ettei mies minusta välitä.. ei ole koskaan edes sanonut rakastavansa mua.. ja seksistä se meidän suhde aikoinaan lähti joten....

Yhteistyössä