vierailija
Mitä teksti mulle jos saisit tehdä mitä vaan?? Olen siis nainen kerro kaikki
Nuolisin sun pilluaMitä teksti mulle jos saisit tehdä mitä vaan?? Olen siis nainen kerro kaikki
Työntäisin kyrvän kauniseen suuhusi, laukeaisin ja nielisit koko lastin, sen jälkeen keskittyisin nuolemaan pilluasi, kunnes taas seisoo, panisin kovalla kullillani edestä ja takaa..Mitä teksti mulle jos saisit tehdä mitä vaan?? Olen siis nainen kerro kaikki
Uuh, kuulostaa ihanalta… Tässähän alkaa olla paikat ihan märkänä kun tätä ajattelee…Hyväilisin sun rintoja hellästi ja ottaisin välillä nännisi suuhuni, imien hitaasti ja välillä puraisten varovasti. Sitten: Siirryn pikkuhiljaa alemmas nuollen vatsaa ja samalla hyväillen rintojasi, joiden nännit ovat aivan kivikovat. Sitten puristan molemmilla käsillä sun pakaroita ja painan suuni pillulle, annan kielellä hidasta kyytiä ensin sun häpyhuulille ja sitten sun turvonneelle klitoriksen nupukalle.
Tartun toisella kädellä sun rinnasta ja puristan lujempaa, samalla nuollen sun märkää vakoa. Kiusoittelen sua välillä hidastaen liikettä ja sinä pyydät lisää, lisää..
Kun alan imemään klitorista, niin sinä täriset ja voihkit, kunnes laukeat huutaen roiskien nesteitä meidän päälle...
Mitä muuta haluaisit minun tekevän?
Kysyisin mitä haluaisit.Nuolisin sun pillua
Mitä tekisin sulle?Mitä teksti mulle jos saisit tehdä mitä vaan?? Olen siis nainen kerro kaikki
Mitä teksti mulle jos saisit tehdä mitä vaan?? Olen siis nainen kerro kaikki
Veisin sinut hienoon ravintolaan merenrannalle, ottaisimme hienot alkupalat, ruuat, jälkiruuat ja kahvit konjakilla.Mitä teksti mulle jos saisit tehdä mitä vaan?? Olen siis nainen kerro kaikki