Mies metsällä...kellä kaikilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamizuukkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meil lähtivät täs mies ja sen veljiä 2kpl aamu 8:lta hirvimetälle.. ite jäin tuon meidän esikon kans tänne kuluttaan aikaa.. leivottu ja käyty ulkona + syöty ja nyt oottelen et päästään päikkäreille :D

Täällä myös mies lähti metsälle. Siihen on jo tottunut, että joka syksy mies käy joka ikinen viikonloppu hirvimetsällä :P Mut se on sen rakas harrastus. Mies ampunut jo kaksi hirveä tälle syksylle <3

Koeta kehitellä jotain kivaa tekemistä itsekin, mitä voit yksin tehdä. Nauti yksinolostasi ja rentoudu! Tee jotain, mitä et pysty muulloin tekemään :)

no se soitti, oli ampunu hirven. Ja kyllä mä sen kaa kävin eilen kattoon jäljet että mihin koira aamulla päästetään.

Meilläkin mies harrastaa tota jousitteluakin.

Ja että käy joka viikonloppu metsällä, mun mies ollut viimeset kolme viikkoo lomalla ja joka päivä metsällä B) , ei toki aina mitään saa mutta aamulla lintumettälle ja illalla kytikselle jne. Että täällä mies jonka elämäntapa nyt on metsästys :D

Tosin hän lähtee jo aamulla ennen ku me muut herätään.

Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:
no se soitti, oli ampunu hirven. Ja kyllä mä sen kaa kävin eilen kattoon jäljet että mihin koira aamulla päästetään.

Meilläkin mies harrastaa tota jousitteluakin.

Ja että käy joka viikonloppu metsällä, mun mies ollut viimeset kolme viikkoo lomalla ja joka päivä metsällä B) , ei toki aina mitään saa mutta aamulla lintumettälle ja illalla kytikselle jne. Että täällä mies jonka elämäntapa nyt on metsästys :D

Tosin hän lähtee jo aamulla ennen ku me muut herätään.

Täällä taas jousi on ainoa millä metsästää.

No meillä mies vasta kaks vuotta omistanu jousen että harjottelee ja kuljettaa sitä kyllä mukana metsälle ja harjottelee, riippuen toki mitä metsästää mutta kyllä noi aseet silti taitaa olla aika rakkaita.

Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:
No meillä mies vasta kaks vuotta omistanu jousen että harjottelee ja kuljettaa sitä kyllä mukana metsälle ja harjottelee, riippuen toki mitä metsästää mutta kyllä noi aseet silti taitaa olla aika rakkaita.

miehellä nyt 10 vuotta jousi metsästystä takana ja nyt vasta alkaa saalista tulemaan kunnolla. taitaa olla aika taito laji.

Juu, toi tauluun ampuminen on vähän eriä ku se että saa saalista metsältä mutta pitäää kai tossakin harrastuksessa olla jotain haastetta ja mitenkä pääsee edistyyn. Mä en kyllä pystyis siihen kytistelyyn, oleen välillä tuntikaupallakin hiljaa jossain kopissa :D en pystyis :D

:wave:

Meillä myös mies ja koira metsällä. Meidän KKK urokselta on tänä syksynä ammuttu eka kertaa haukulta hirvi ja tais mies ja koira innostua tuota touhusta kaks kertaa enemmän... Meillä myös ollaan sorsan pyynnissä alkusyksystä labbis uroksen kans... Myös muuta riistaa pyydetään, oikeastaan kesät on metsästys vapaata aikaa, silloin tosin treenataan koiria. Itsellä myös tarkoituksena lähteä muutaman kerran syksyn mitaa mukaan metsälle, mutta alku raskaus menossa ja tämän etovan olon kans ei kyllä tee mieli lähteä kyykkimään koko päiväksi sinne. Ja jää nylky hommat multakin välistä kun raa'an lihan haju oksettaa... Keskiviikot tuskaa kun on lihanjako päivä ja mies pussitta täällä kotona lihaa pakkaseen koko illan... :x Kypsänä kyllä maistuu raskausaikanakin liha, vaan nyt jostain syystä raaka liha ällöttää niin paljon ettei pysty edes kaupassa kulkea lihahyllyn ohi..

Yhteistyössä