Mies meni töihin vaikka oli sisäinen verenvuoto

• Viestiketjun aloittaja Loukkaantuisitko?
  • Ensimmäinen viesti
Ap:lle: teidän täytyy ehdottomasti jutella asiasta. Ulkopuolisen silmin ajattelen, että olisi ollut hyvä, että miehesi olisi ollut kotona lasten kanssa sen aikaa kunnes tilanteesi olisi parantunut ja lapset olisivat rauhoittuneet ja sitten he olisivat hyvin voineet jatkaa normaalia päivärytmiä eli työ/hoito. Minun mielestäni ei miehen olisi ollut järkeä jäädä pois töistä koko sairaalassa olosi ajaksi, koska olet kuitenkin ollut hyvässä hoidossa ja tuossa tilassa et olisi varmasti jaksanut seurustellakaan pitkään kenenkään kanssa. Tosin jos sinulla on ollut murhe lapsista, niin se asia olisi pitänyt selvittää, että saat rauhassa keskittyä parantumiseen. Sairaalasta pääsyn jälkeen olisi ollut miehen hyvä jäädä kotiin siksi aikaa, että olisit parantunut niin paljon, että pärjäät lasten kanssa. Itselläni oli samantapainen tilanne, tosin ei mennyt niin pahaksi, että teholle olisin joutunut. Mies kävi töissä sen 2viikkoa, kun olin sairaalassa. Kun pääsin kotiin, hän oli viikon palkattomalla hoitamassa minua, koska olin niin heikossa kunnossa etten päässyt yksin vessaan yms. Itselle jäi tuosta suuri luottamus siihen, että toinen pitää huolta kun sitä tarvitsee.

Yhteistyössä