Mies meinas, että rupesi polttamaan sikareita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja napanöyhtäkeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

napanöyhtäkeiju

Vieras
Lopetti tupakanpolton 10 vuotta sitten ja monesti jos kaveri tarjonnut, niin kieltäytynyt ja baareissakin häntä inhotti tupakansavu ja -haju. Nyt yhtäkkiä rupesi miettimään, että jos rupeisikin polttamaan sikareita. Vaikka ihan vaan yhden päivässä. Meinasi jo äsken kaupassa ostaa. Kielsin heti! Tietää, etten tykkäisi yhtään. Sanoin hälle, että se menee kuitenkin siihen, että rupeisi polttamaan taas tupakkaa. Oli sitä mieltä, että jos yhden sikarin päivässä polttaa niin ei ole kamalaa. Sanoinkin, että hän haisisi pahalle ja kysyin, että olisiko se mukavaa jos minä haisisin pahalle koko ajan. Niin vastasi minulle, että on. Eli ilmeisesti minä haisen pahalle sitten jo nyt koko ajan. Totesin vaan, että jos meinaa ruveta sikareita polttamaan, niin saa siitä päivästä lähtien nukkua eri huoneessa.

Minä en siedä yhtään tupakanhajua. Olen joskus joutunut käyttämään jauheinhalaattoria baarissa käydessäni kun tupakka käy niin pahasti henkeen. Ja sain aikoinaan sen inhalaattorin juuri tuon tupakansavun aiheuttaman hengenahistuksen vuoksi. Isoisoäni kuoli keuhkosyöpään poltettuaan koko ikänsä ja nyt isä on huonossa kunnossa samalla tiellä. En halua katsella miestä joka polttaa. ja varsinkaan haistella. Pianhan se selviää, että ruvetaanko meillä nukkumaan eri huoneissa.

Yhteistyössä