Mies, masturboitko ennen sekasaunaan menoa, jotta pystyt olemaan rentona siellä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuulin huhua, että jotkut miehet masturboivat ennen sekasaunaan menoa, varmistaakseen sen että kalu ei "herää" kovin helposti alastomien naisten seurassa.

Jos olet mies, oletko käyttänyt koskaan tällaista taktiikkaa, ennen kuin menet sekasaunaan?
 
vierailija
Alastomana sinä ihminen tänne synnyt. Eihän alastomuudessa ole mitään sen kummempaa
Entäs sitten? Ei kukaan tässä ole vauvoista tai lapsista puhunut.

Annoinko muuten luvan sinutella?

Aloittajalle pisteet. Hän sentään ymmärtää mistä on kyse.

Alastomuudessa ei muka "mitään sen kummempaa"?

– Joo, "lähdetään kaikki nakuna kaupungille", eihän siinä mitään kummempaa ole...

Jos tosiaan olet sitä mieltä, niin miksi ihmeessä täällä pyörit? Tämä on Keskustelupalstan Seksi-osio, et ehkä vielä ole sitä huomannut..? Tämä ei ole oikea paikka "ilosanomallesi".
 
vierailija
Olen ollut taiteilijalle alastonmallina, ottanut aurinkoa naturistien uimarannalla, työpaikan virkistyspäivillä höyrysaunassa sulassa sovussa miehet ja naiset, meillä mökillä uidaan alasti ja lämpimillä ilmoilla olemme naturell. En ymmärrä mitä outoa alastomuudessa on.
 
vierailija
Olen ollut taiteilijalle alastonmallina, ottanut aurinkoa naturistien uimarannalla, työpaikan virkistyspäivillä höyrysaunassa sulassa sovussa miehet ja naiset, meillä mökillä uidaan alasti ja lämpimillä ilmoilla olemme naturell. En ymmärrä mitä outoa alastomuudessa on.
Älä sitten ymmärrä, jos et ymmärrä. Ei tässä toisia ymmärtämään pakottaakaan voi.

Mielenkiinnosta kysyn: millaiselle "taiteilijalle"? Oletko n vai m?
 
vierailija
Miten niin hyvä? Mistä Te tiedätte vaikka kyseessä olisi juuri alapäästä otettu kipsivalos ja joita taiteilijattarella on ateljeen seinät täynnä.
Hmm... Tämä viestisi pisti hiukan miettimään. Okei. Ja miten niin hyvä? Hyvä siksi, että siinä oli Live-yhteistyössä nimenomaan n ja n. Ei ole minun asiani, mitä kukin ateljeessaan pitää seinillään. Se kertonee vain taiteilijasta itsestään jotain, eikö niin... toki ehkä mallistakin, mutta ei tosiaankaan oo minun asiani tehdä tästä mitään syväanalyysia. Kenelle se jää, tiedän sen, ja hyvä niin.
 
vierailija
Luulenpa, että sinua olisi kiehtonut versio alastomasta naismallista, jota miehet hiilellä siirtävät kankaalle tai piirustuspaperille. Sitä kuinka hiili kulkee paperilla pitkin uumaani ja hetkeksi pysähtyy nänneihin, joita taiteilija pehmentää sormellaan. Hiili jatkaa paperilla kulkuaan pitkin selänkaarta kohti pakaran kaarta...... jatkanko? Näin ei vain käynyt eikä myöskään mitään valoksia.
 
vierailija
Luulenpa, että sinua olisi kiehtonut versio alastomasta naismallista, jota miehet hiilellä siirtävät kankaalle tai piirustuspaperille. Sitä kuinka hiili kulkee paperilla pitkin uumaani ja hetkeksi pysähtyy nänneihin, joita taiteilija pehmentää sormellaan. Hiili jatkaa paperilla kulkuaan pitkin selänkaarta kohti pakaran kaarta...... jatkanko? Näin ei vain käynyt eikä myöskään mitään valoksia.
Tässä oli ihan tarpeeksi, kiitos. Ajatukseni menivät meinaan jo "iholle"...
 
vierailija
Entäs sitten? Ei kukaan tässä ole vauvoista tai lapsista puhunut.

Annoinko muuten luvan sinutella?

Aloittajalle pisteet. Hän sentään ymmärtää mistä on kyse.

Alastomuudessa ei muka "mitään sen kummempaa"?

– Joo, "lähdetään kaikki nakuna kaupungille", eihän siinä mitään kummempaa ole...

Jos tosiaan olet sitä mieltä, niin miksi ihmeessä täällä pyörit? Tämä on Keskustelupalstan Seksi-osio, et ehkä vielä ole sitä huomannut..? Tämä ei ole oikea paikka "ilosanomallesi".
Olen enimmäkseen normaali heteromies. Minulle on aivan normaalia käydä mummoni, äitini tai sisarusterin lasten kanssa saunassa. Viimeksi mainituille olen vaihtanut 20+ vuotta sitten vaipat. Voin mennä helposti saunaan myös ystävieni kanssa, sukupuolesta riippumatta. Vaimoni voi mennä muiden miesten kanssa saunaan, vaikka en olisikaan paikalla. Minulla ei ole mitään syytä olla luottamatta siihen, että hän ei olisi minulle uskollinen. Odotan, ja oikeastaan vaadin, että hän luottaa minuun samalla tavalla.
 
vierailija
Siinähän sitten käyt ja luotat.

Omapa on asiasi.

Minulle uskollisuus tarkoittaa enemmän kuin vain sitä, että ollaan uskollisia fyysisellä tasolla.

Luulenpa, että sinua olisi kiehtonut versio alastomasta naismallista, jota miehet hiilellä siirtävät kankaalle tai piirustuspaperille. Sitä kuinka hiili kulkee paperilla pitkin uumaani ja hetkeksi pysähtyy nänneihin, joita taiteilija pehmentää sormellaan. Hiili jatkaa paperilla kulkuaan pitkin selänkaarta kohti pakaran kaarta...... jatkanko? Näin ei vain käynyt eikä myöskään mitään valoksia.
Se, miten tuo yksi nainen tässä kirjoitti, nosti minulla jo tunnelmaa... kuinka paljon enemmän aiheuttaisi "tunnelman kohoamista" se, jos näkisin alastoman vieraan naisen Livenä!! Huh jo pelkkää ajatustakin...
 

Yhteistyössä