sekstailla mun kanssa ja nyt hän nukahti
pitäisikö mennä häiritsemään hänelle :kieh:
näinpäAlkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:Hitsi mikä kettu. En tiedä ... meillä toi olis menetetty sessio jos toinen ehtii nukahtaa
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:suositelkaa jotain kiva että mies suostu :x kun hän tykkä enemmän tehdä sen aamulla kun yöllä :kieh:
en jaksa aamullaAlkuperäinen kirjoittaja aleksandra:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:suositelkaa jotain kiva että mies suostu :x kun hän tykkä enemmän tehdä sen aamulla kun yöllä :kieh:
Laita kello soimaan aamulla ja mene hänen peiton alle ja tee jotain kivaa,jos sitten syyttyisi.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:en jaksa aamullaAlkuperäinen kirjoittaja aleksandra:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:suositelkaa jotain kiva että mies suostu :x kun hän tykkä enemmän tehdä sen aamulla kun yöllä :kieh:
Laita kello soimaan aamulla ja mene hänen peiton alle ja tee jotain kivaa,jos sitten syyttyisi.
ok pakko kokeilla,mä tulen vielä takaisin jos ei onnistu :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vieras11:Meet peiton alle ja alat imeä ihme jos ei innostu.
riipuvuusAlkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:sun pitää lopettaa palstailu aiemmin...eikä nuokkua täällä yömyöhään
niin mäkin! Mietin pitäisikö mennä kokeilemaan vielä kerranAlkuperäinen kirjoittaja maria:höh...no sitten huomen illal jos et ole aamuihmisiä..en mäkään halua aamul...en tiiä mikä siin on mut ei oo oikeeta tunnelmaa vaan....oon oikea romantikko!