Mies lupasi piipahtaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sarahC
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sarahC

Vieras
kamunsa synttäreillä (sukusynttärit, huomenna juomingit) ja tulla kello kahdeksaksi lenkittää koiran jotta minun ei tarvitsisi lenkittää koiraa kahden lapsen ja masuasukin kanssa. Tämä piipahdus on nyt kestänyt kohta 4h :( Sanoin myös että olen todella väsynyt joten kotiin tuleminen aikaisin olisi jo siitäkin syystä suotavaa...Ei sitten voinut taaskaan kuunnella minun tarpeitani :( Huomenna illalla taas koko illan ja yön poissa. Tekisi mieli kieltää siitä syystä että ei pitänyt tämän päivän lupaustaan.

Toi on niin ikävää.. Meillä tällasissa tilanteissa on toiminu kun oon pyytäny miestä ajattelee tilannetta toisinpäin: Hän lapsen kanssa väsyneenä,minä omissa menoissani ja tulen reilusti luvattua myöhemmin.. En silti ehkä kieltäis huomista menoa,tai voi olla että teillä menee molemmilla päivä ja ilta pilalle kun mies on pahalla päällä kun ei päässytkään kaverin juhliin ja sinä väsynyt ja .. riitaahan siitä tulee. Onnistuisko huomisen suhteen jonkinlainen kompromissi,tyyliin mies tulis huomenna aiemmin kotiin (ja ei ihan kaatokunnossa) ja sä saisit päivällä omaa aikaa?

vaikkakin tunnin myöhässä...annan anteeksi ja menköön huomenna jatkamaan sillä heti ensi töikseen lähti kuitenkin käyttää koiraa ulkona. Mutta olisi ollut kiva jos olisi edes soittanut minulle että menee myöhempään...

Yhteistyössä