mies lupaa ja lupaa, mutta ei pidä lupauksiansa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt vaimo ja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt vaimo ja äiti

Vieras
onkos muilla tällasta?

antaa noita katteetomia lupauksia myös lapsille..kiva kattoa sit vierestä kun lapsi itkee ja on surullinen kun isä petti lupauksensa..sama juttu et lupaa minulle jotain..esim.et lähdetään johonkin kahdestaan.sekin on vaan sellaista että pääsee tavallaan itse "hyvällä" omalla tunnolla lähtemään viihteelle, kun lupaa ensin minulle kahdenkeskisen illan tjn. tai sit lapsille jotain hauskaa tekemistä seuraavalsi päiväksi tai lähiajoiksi..kertaakaan ei ole täyttänyt näitä lupauksia!
olen todella pettynyt..siis todella..
nyt on tuhlannut itseensä rahaa n. 300 euroa..pelkkiä vaatteita pikkujouluihin + sit se raha mikä menee baariin.mitä me saatiin..ei mitään ei yhtää mitää

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Ei, meillä ei kyllä ole tuollaista. Ei kuulu minusta hyvään parisuhteeseen.

peesi...ikävältä kuulostaa. Pitäis koittaa sopia pelisäännnöistä, ensin lasten/perheen kanssa jotain kivaa ja jos aikaa ja rahaa on niin sitten yksin jotain kivaa.

Ei meillä onneksi oo tuollaista. Meillä mies on oikeesti se vimeinen joka jotain itselleen ostaa. Tuo mies ottaa välillä aivoon ja mulla palaa pinna sen kanssa, mutta koskaan ei voi moitia sitä että olis huono isä lapsilleen. Huono aviomies on välillä mulle, mutta se on niiiiiiiin pitkä juttu.

Meillä on samanlaista... tosi surullista! Joskus olen sanonut suoraan, että uskotko edes itse noita lupauksiasi?!
Minä täällä kihisen kiukusta vauvan kanssa kotona. Mies lähti just viikoksi Rukalle!!! Että tasan ei käy onnen lahjat tässä avioliitossa.
Itse en ole niin tavaran perään. Enemmänkin haluaisin esim. kahdenkeskistä aikaa.
En tiedä miten sitten toimia kun tuo lapsi alkaa jotain ymmärtää...

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Meillä on samanlaista... tosi surullista! Joskus olen sanonut suoraan, että uskotko edes itse noita lupauksiasi?!
Minä täällä kihisen kiukusta vauvan kanssa kotona. Mies lähti just viikoksi Rukalle!!! Että tasan ei käy onnen lahjat tässä avioliitossa.
Itse en ole niin tavaran perään. Enemmänkin haluaisin esim. kahdenkeskistä aikaa.
En tiedä miten sitten toimia kun tuo lapsi alkaa jotain ymmärtää...

minä kans kaipaan sitä kahdenkeskistä aikaa..edes sohvalla löhötessä..mut meil se hellyys hoidetaan sängyssä..muuten ei mitää..en tiedä mitä teen ton kanssa..kai sitä silti vaan rakastaa tai ei osaa lähtee pois

olen paljon yrittänyt puhua mut ei vaan jaksais samasta aina ja ku ei tunnu auttavan

Meillä pidetään se mikä lapsille luvataan. Eilen kiskoi lapsia töiden jälkeen pulkassa pitkin pihaa, kun tuli aamulla luvattua. Ja poitsun kanssa ajeli pikkuautoilla, kun yhteisellä autoilureissulla oli ollut päivällä puhetta. Sama aikuisten kesken, ei luvata sellaista, mitä ei kyetä pitämään. Paljoa ei hyvä mieli vaadi.

Mä aikani katselin samanlaista touhua. Kuuntelin kun poika illat itki asiaa mulle, ja itse itkin yksinäni. Ja mies vain todennut et jokaisen lapsen pitää oppia et pettymäänkin joutuu. :/ Eikä kyse oo meillä ollu kerrasta eikä edes kymmenestä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tekis mieli vaan lähtee, mut se saa mut jollai keinoilla hyväl tuulel ja sit se taas jää.

Sitä kutsutaan manipuloinniksi. Saa asiat kuullostamaan ja tuntumaan mieleisiltään, ja sinä uskot siihen mitä sanoo ja tekee. Että hyvähän tässä kuitenkin on. Osaa vetää oikeista naruista, eikä taida paljon siihen tarvita. Rakkaudella saa (liian) paljon anteeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
tekis mieli vaan lähtee, mut se saa mut jollai keinoilla hyväl tuulel ja sit se taas jää.

Sitä kutsutaan manipuloinniksi. Saa asiat kuullostamaan ja tuntumaan mieleisiltään, ja sinä uskot siihen mitä sanoo ja tekee. Että hyvähän tässä kuitenkin on. Osaa vetää oikeista naruista, eikä taida paljon siihen tarvita. Rakkaudella saa (liian) paljon anteeksi.

Niin ja sattuu ja itkettää.miks se ei voi vain tajuta..eihän tuollanen ole rakkautta ja sen tajuan ja en tee mitää.hän ei edes halua naimisiin..ei sillä et se ois jotenkin tärkeää, mut syitä on vaikka kuinka paljon et miks ei ja miun ainut syy on se että rakastan.
olen niin yksinäinen ja tunnen itseni niin huonoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:

Niin ja sattuu ja itkettää.miks se ei voi vain tajuta..eihän tuollanen ole rakkautta ja sen tajuan ja en tee mitää.hän ei edes halua naimisiin..ei sillä et se ois jotenkin tärkeää, mut syitä on vaikka kuinka paljon et miks ei ja miun ainut syy on se että rakastan.
olen niin yksinäinen ja tunnen itseni niin huonoksi.

Joskus miehiin tepsii se, kun otat itseäsi niskasta kiinni. Ryhdistäydyt etkä kaikkea niele. Näkee ettet ihan kaikkea sulata. Ei kai sinulla paljon ole menetettävää? Salamyhkäinen uusi harrastus, esim. sali, jumppa ;) jne. voisi tehdä ihan hyvää. Huomaa että sinullakin on oma elämä, mikä ei aina pyöri miehen ympärillä. Etkä hokisi toiselle sitä rakkautta ja omia vikojasi. Annat samalla mitalla, vaikka vaikeaa olisikin. Huono itsetunto /-arvo tahtoo olla huono kaveri niin naiselle kuin miehellekin.

Yhteistyössä