Mies, lapset ja väkivaltapelit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MySelene
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MySelene

Vieras
elikkä nää K-18 pelit..pelaako teillä mies/sinä itse kun lapset istuu vieressä? ja onko ne pelit teiän mielestä haitallisia?

oon huomannu että mieheltä menee esim. helpommin hermot pelatessa "väkivaltapelejä" ku normaalisti, rumaa kieltä tulee..heittää tavaroita..lyö nyrkkiä sohvaan/pöytään....jne.

ja kumpi on pahempi väkivaltapeli vai nykymaailma mitä lapset näkee kadulla/uutisissa/lehdissä jne...

No ei meidän pienet lapset ainakaan näe sitä "nykymaailmaa", koska vähän katotaan, mihin viedään niitä. Ja mun mielestä tollasia pelejä ei pidä pelata lasten katsellessa, koska ei väkivaltaisia elokuviakaan katsota. Ja jos mies tulee niistä vihaiseksi, niin ei se pelaaminen näköjään hällekkään hyvää tee.

Ainoa K-18 peli mikä miehellä on, on joku GTA. Sillon ku esikoinen oli pieni tein hyvin selväksi ettei sitä pelata tytön ollessa paikalla. Eikä muidenkaan lapsien... Ei se kyllä mitään raivareita saa, mut ei mun mielestä noitten tarvii nähä edes pelissä ku ammutaan ihmisiä :(

Meillä ei kukaan pelaa väkivaltapelejä, tosin ei muutenkaan pelata mitään pelejä. Mutta JOS pelattaisiin, niin ei lasten nähden kylläkään.
Ei pysty oikein vertaamaan kumpi on pahempi noista esittämistäsi vaihtoehdoista, molemmat on pahoja. Mutta itse pystyy vaikuttamaan, näkeekö lapset väkivaltapelejä vai ei. Toisin kuin kaduilla/uutisissa/lehdissä jne.

Yhteistyössä