mies läks kaljalle ja mua ei enää väsytä.. :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hivenenhullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hivenenhullu

Vieras
tai siis väsyttää mutta ei nukuta.. olen kiukkuinen.. koko päivä on ollut perseestä |O
mies heräs kun mä aloin suunnittelemaan nukkumaan menoa.. kaverit pyys kaljalle ja mies kysy että lähdenkö mä myös... no ei paljoa huvittanut kun olen sille kiukkuinen ja lisäksi väsynyt.. no läks sitte yksin eikä se miehinen logiikka kertonut sille et ei ollu fiksu ratkaisu.. että olis ollut keskusteltavaa ja isosti.. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
|O mulla on ollut tänään tosi kökkö päivä.

höh :| ei kivaa...

Ei niin :headwall: ja mieskään ei oo taas maisemissa

Hienosti käännetty keskustelu ap:stä itseesi.

Mitä juteltavaa teillä ap olisi ollut miehen kanssa? Toivottavasti kotiutuu pian, eikä kalsa veny aamuyön tunneille...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mitä juteltavaa teillä ap olisi ollut miehen kanssa? Toivottavasti kotiutuu pian, eikä kalsa veny aamuyön tunneille...

Kalja siis :D

Kalja siis :D

ois pitänyt jutella yhdestä päivällä sattuneesta jutusta, josta siis alunperin olin jo kiukkuinen ja pettynyt.. lisäks tänään ois ollut yhteinen lapsivapaa ilta.. seuraavan kerran yhteinen vapaa on keskiviikkona (siis niin että ollaan kotona ja hereillä samaan aikaan) ja seuraava on sitten viikoa myöhemmin... ja niillä kerroilla onkin sitten lapsi kotona taas..
meillä on harvakseltaan noita lapsivapaita, että siis oikeasti vois lähteä johonkin, tehdä jotain etc. ja nyt viime kk joka ikinen on mennyt vituilleen... joko on ollut oksutautia, tai kränää tai jotain mikä on sitten torpeedoinut suunnitelmat.. niinkuin tänäänkin.. |O

Alkuperäinen kirjoittaja :
lähtisin vielä mukaan

ei mua huvita.. siis mennä porukan kanssa kaljalle kun tekis mieli läpsiä äijää päin näköä..
siis mä olin jo asennoitunut että menen nukkumaan, kun kerran univelkaa on kertynyt enemmän kuin jaksaa.. ja haluaisinkin mennä nukkumaan mutta kun ei nukuta.. kun kiukuttaa niin paljon |O

Yhteistyössä