Mies, laivareissu, kotiimme ilmestynyt naisen puhelinnumerolappu ja luottamus parisuhteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Mies oli viikonloppuna laivareissulla kaveriporukan kanssa ja seuraavana aamuna miehen vielä nukkuessa aloin siivoamaan. Löysin eteisen lipaston päältä kahdesti taitellun lapun, jonka tietenkin avasin ja tsekkasin sisällön ennen lapun roskiinheittoa.

Lapussa luki "Jenni 045-xxx xxxx".

Ensimmäinen ajatukseni oli, että tämä on naisen käsialaa. Toinen ajatukseni oli, että mitäs helvettiä. Kolmantena ajattelin, että miestäni on todennäköisesti lähestynyt laivalla joku "Jenni" ojentaen miehelleni puhelinnumeronsa ja mies on sen kohteliaisuuttaan ottanut, laittanut taskuunsa ja tyhjännyt taskunsa kotiin päästyään.

Kieltämättä vähän yllätyin ja ihmettelin, mutta ajattelin asian tosiaan heti siten, että vaikka se on vähän kummallista, että meiltä moinen lappu miehen reissun jälkeen löytyy, niin mies ei kuitenkaan ole tehnyt mitään mistä minun tulisi huolestua tms. En siis osannut ajatella pahinta.

Tämän jälkeen äkkäsin, ettei lappu liittynytkään mieheni laivareissuun mitenkään. Lapulla oli tyttäreni kaverin puhelinnumero, jonka tämän mummo oli lapselleni kirjannut, jotta tytöt voisivat soitella toisilleen.

Pohdinkin sitten, että olenkohan mä vähän liiankin sinisilmäinen. Vai onko tilanne vaan niin hyvä, että kun luotto on kohdillaan, niin se on kohdillaan?!

Mikäli en olisi äkännyt lapun kuuluvan tyttärelleni ja olisin tullut kaksplussalle postaamaan ja kertomaan löydöstäni, olisi ehkä noin 95% kommenteista ollut tyyliin: sillä on toinen nainen, jätä se jne.

Miten on, mitä fiiliksiä sinussa herättäisi, jos löytäisit vastaavan lapun miehen laivareissun jälkeen?
Olisiko ihan päivänselvää ettei se kätke taakseen mitään ihmeellistä, nousisiko pintaan pieni epäilys vai olisiko se lähinnä varna merkki siitä, että miehellä ei ole puhtaat jauhot pussissaan?

Mies oli viikonloppuna laivareissulla kaveriporukan kanssa ja seuraavana aamuna miehen vielä nukkuessa aloin siivoamaan. Löysin eteisen lipaston päältä kahdesti taitellun lapun, jonka tietenkin avasin ja tsekkasin sisällön ennen lapun roskiinheittoa.

Lapussa luki "Jenni 045-xxx xxxx".

Ensimmäinen ajatukseni oli, että tämä on naisen käsialaa. Toinen ajatukseni oli, että mitäs helvettiä. Kolmantena ajattelin, että miestäni on todennäköisesti lähestynyt laivalla joku "Jenni" ojentaen miehelleni puhelinnumeronsa ja mies on sen kohteliaisuuttaan ottanut, laittanut taskuunsa ja tyhjännyt taskunsa kotiin päästyään.

Kieltämättä vähän yllätyin ja ihmettelin, mutta ajattelin asian tosiaan heti siten, että vaikka se on vähän kummallista, että meiltä moinen lappu miehen reissun jälkeen löytyy, niin mies ei kuitenkaan ole tehnyt mitään mistä minun tulisi huolestua tms. En siis osannut ajatella pahinta.

Tämän jälkeen äkkäsin, ettei lappu liittynytkään mieheni laivareissuun mitenkään. Lapulla oli tyttäreni kaverin puhelinnumero, jonka tämän mummo oli lapselleni kirjannut, jotta tytöt voisivat soitella toisilleen.

Pohdinkin sitten, että olenkohan mä vähän liiankin sinisilmäinen. Vai onko tilanne vaan niin hyvä, että kun luotto on kohdillaan, niin se on kohdillaan?!

Mikäli en olisi äkännyt lapun kuuluvan tyttärelleni ja olisin tullut kaksplussalle postaamaan ja kertomaan löydöstäni, olisi ehkä noin 95% kommenteista ollut tyyliin: sillä on toinen nainen, jätä se jne.

Miten on, mitä fiiliksiä sinussa herättäisi, jos löytäisit vastaavan lapun miehen laivareissun jälkeen?
Olisiko ihan päivänselvää ettei se kätke taakseen mitään ihmeellistä, nousisiko pintaan pieni epäilys vai olisiko se lähinnä varna merkki siitä, että miehellä ei ole puhtaat jauhot pussissaan?

Meillä vois olla suht sama mahdollista, todennäköisesti numero kuuluisi jollekin mainostarvikemyyjälle tms :D
Saattaisin kysäistä että kuka tää on ja vastaus olis just jotain pankintäti tms tyylistä :D :ashamed:

Nooo..... se ei olisi voinut olla kovin tärkeä lappu, koska mies olisi mitä ilmeisimmin ajattelematta vain tyhjentänt taskunsa pöydälle muistamatta mitä kaikkea taskussa onkaan. Jos olisi jotain salattavaa, ei se lappukaan siinä pöydällä, eikä taskussa olisi ollut.

Järkeilyä, jota olisi edeltänyt järjetön tunneryöppy, joka ei olisi mennyt ohi ihan heti.

Ottaisin lapun,kiikuttaisin miehelleni ja kysyisin mikä tämä on? Naamasta sen kyllä samantien huomaisin onko jonkun laivareissutytön numero vai sen pankintädin. Jos on sen pankintädin niin varmaan sitä hihiteltäisiin jälkeenpäin.

mä saisin raivarit. Oon niin sekunnissa tulistuva ja siinä tilassa hurja. Luulempa että asiaa vois selvitellä vasta seuraavana päivänä.

Ollaan myös molemmat miehen kans mustasukkaisia luonteita, joten tollanen löytö kuohuttais kyllä ihan kumpaa tahansa. Se on ihan tyhmää, sillä kumpikaan meistä ei pettäis toista ikinä :D

Tietäisin, että kyseessä ei ole toinen nainen, koska mieheni ei tekisi sellaista. Sille olisi joku muu selitys.

Varmaan olettaisin että kyseessä on joku Jenni kenet mies on laivalla tavannut ja jostain syystä tämän puhelinnumeron ottanut. Ehkä ihmettelisin korkeintaan sitä miksi on ottanut numeron noin lapulla eikä suoraan laittanut puhelimen muistiin.

Mutta siis miehellä on muutenkin paljon naispuoleisia kavereita enkä tuolla perusteella osaisi epäillä mitään muuta.

Mä tuskin saisin mitään slaagia, jos se löytyisi jostain noin esiltä se puhelinnumero.. Eri asia olis sitten jos tommonen löytyisi jostain vaatteen taskusta tmv. kun tyhjennän lappusia niistä ennen pesua.. Sitten mä kyllä vetäisin siepit.

[QUOTE="näin meillä";23777814]Ottaisin lapun,kiikuttaisin miehelleni ja kysyisin mikä tämä on? Naamasta sen kyllä samantien huomaisin onko jonkun laivareissutytön numero vai sen pankintädin. Jos on sen pankintädin niin varmaan sitä hihiteltäisiin jälkeenpäin.[/QUOTE]

yleensä kyllä ihmisillä on käyntikortteja työn puolesta, itse ainakin ihmettelisin, mikäli pankintäti tuhertaisi jollekkin paperilipulle nimen ja numeron.

No meillä se olis pakko olla miehen koska asumme kahdestaan ja meillä ei ketään koskaan käy.

Mä epäilisin ensimmäisenä pahinta koska meillä on luottamus mennyt miehen sekoilujen takia jo aiemmin.

Mun ajatukset menisivät samaa rataa kuin sulla. Luotto on siis kova.
Mutta jos en keksisi, että on tyttären lappu, niin varmasti asia jäisi vaivaamaan ja kysyisin mieheltä asiasta, niin että varmasti näkisin naamasta, jos valehtelee. Mutta lähinnä siis haluaisin kuulla tarinan lapun takana, esim. että joku ahdisteli ja tunki lappua taskuun tms. En uskoisi, että on oikeasti ollut jotain romanssia. Toki sekin kävisi mielessä.

Olisin ihmetellyt, että kenenkähän numero tämä on, mutta en olisi epäillyt mitään pahinta.
Miehen herättyä olisin kysynyt, kenen numero.

Luotan mieheeni 100 prosenttisesti, enkä ole mustasukkaista tyyppiä. Tosin mies näyttää olevan sen verran lääpällään minuun, ettei ole tarvettakaan :D

Kyllä mä ekana ajattelisin että se liittyy laivareissuun, järkyttyisin koska en todellakaan voisi kuvitella mitään pettämismeininkejä häneltä. Meillä nuo lapset on niin pieniä ettei niiltä löydy tuollaisia lappuja, olisi siis satavarmasti miehen. Varmaan hetken asiaa ajateltuani ihmettelisin miksi se on niin esillä, pidän miestäni kuitenkin sen verran fiksuna että jos vastoin odotuksia pettäisi, niin pitäisi sen ainakin salassa. :D Kysyisin mieheltä mikä lappu tää on ja jos olisi hyvä selitys niin asia jäisi sikseen. Tosin hänkin yleensä laittaa puhelimeen numerot eikä mihinkään lippusille.

Mä tuskin saisin mitään slaagia, jos se löytyisi jostain noin esiltä se puhelinnumero.. Eri asia olis sitten jos tommonen löytyisi jostain vaatteen taskusta tmv. kun tyhjennän lappusia niistä ennen pesua.. Sitten mä kyllä vetäisin siepit.

Tossa tilanteessa mullakin tulis jo mieleen, että mitä hittoa. Mutta ennen sieppejä kysyisin kuitenkin ensin kenes numero, luotan mieheen sen verran, että ois vaikea edes kuvitella mitään syrjähyppyjjä sen puolelta. Se on onneton niin huono valehtelemaan, että jäis varmaan kiinni heti vaikka mitään todisteitakaan (puhelinnumeroita lapulla tms.) ei oiskaan.

Lähinnä mä taisin omaa tyyneyttäni ihmetellä siksi, että ennen olisin juossut yläkertaan ja nostanut miehen raiveleista ylös ja kysynyt, että mitä helvettiä. No ei nyt ihan, mutta jotain tähän tyyliin :D

Nykyään mä taidan olla jotenkin vähän tasaisempi luonne. Mikä siis kyllä on ihan puhtaasti hyvä asia. Ja tosiaan luotan mieheen kyllä todella vahvasti, joten se tietenkin tukee sitä, ettei tarvitse kimpaantua.

Miehelle kerroin lapusta ja että hän saa olla ylpeä siitä, että häneen luotan (kerroin siis mitä olin aajtellut ja etten ollut ajatellut sitä pahinta) johon mies vastasi että jos hän ottaisi jonkun numeroita vastaan, hän joko a) tallentaisi ne puhelimeensa tai jos kyseessä olisi joku salamyhkäisyys, hän ei jättäisi niitä taskuun, saati pöydälle, vaan "koittaisi piilotella" sitä lompakossa. Mikä kyllä sekin on mun mielestäni tyhmää, sillä mulla on ns. vapaa pääsy hänen lompakolleen (pankkikortti on siellä) :D

Jaa-a paha sanoa...
Myönnän olen mustasukkaisille sukua... Talvellakin kerran miehen ollessa tupakalla hänen puhelin soi ja näytöllä näkyi naisen nimi + numero - yleensä en edes viitsi vaiuvautua moista katsomaan mutta en tiedä mikä silloin tuli.

Ja sitten tajusin että juu sehän onkin se työnantajan vaimo tms. kun mies soitti sittten takaisin ajoja siinä kuuluivat suunnittelevan. Mutta se mun mustasukkaisuus voi taivas kuinka se nosti päätään...:kieh:

Jaa-a paha sanoa...
Myönnän olen mustasukkaisille sukua... Talvellakin kerran miehen ollessa tupakalla hänen puhelin soi ja näytöllä näkyi naisen nimi + numero - yleensä en edes viitsi vaiuvautua moista katsomaan mutta en tiedä mikä silloin tuli.

Ja sitten tajusin että juu sehän onkin se työnantajan vaimo tms. kun mies soitti sittten takaisin ajoja siinä kuuluivat suunnittelevan. Mutta se mun mustasukkaisuus voi taivas kuinka se nosti päätään...:kieh:

:D

Mä olen kyllä myös niin luottavainen ja varma meidän suhteesta, että luultavasti olisin ajatellut että on saattanut kohteliasuuttaan lapun ottaa muttei asiassa mitään sen enempää.. Luultavasti saattaisin myös vähän kiusoitella miestä asiasta. ;) :D

En osaisi edes ajatella lappuun liittyvän jotain outoa. Ensimmäisenä varmaan tarkistaisin mieheltä, onko numero tärkeä ja onko sillä kyseinen numero jo puhelimen muistissa, ettei lapulle rustattune katoa mihinkään.

Mä suhtautuisin samoin kuin ap, luottamus on kyllä niin hyvä enkä koe, että kyse on sinisilmäisyydestä vaan suhteen tilasta. Olen elänyt enenn avioliittoani myös erilaisssa suhteissa, joissa lappu olisi saanut melkoisen kohatuksen aikaan, tällä tarkoitan vaan sitä, että luonteeltani en ole sinisilmäinen -missään nimessä, itsekin kaikkia temppuja menneisyydessä tehneenä joten se luottamus mikä minulla nykyisessä liitossani on, perustuu kyllä melko vahvalle pohjalle eikä ole tarvetta hukata energiaa epäilyksille.

Mä säilyttäisin lapun ja kysyisin onko tärkeä, koska olettaisin että se on jonkun pankin tai viraston työntekijä tai joku vasikan loimien myyjä tmv työhön liittyvää :D . Viimeksi löysin lapun jossa luki "Tuula" ja puhelinnumero, ja mietin hetken että mikähän tää on, mutta sit hoksasin että se on yksi kasvattaja jolta mies varasi mulle kauan toivomani lemmikin ja heitin lapun pois, kun tiesin että numero oli myös miehen puhelimeen tallennettuna.

Mä en mistään pienestä alkaisi epäilemään pettämistä tai muuta salattavaa, luotan mieheen. Ja jos joku epäilys tulisi, kysyisin suoraan enkä alkaisi vakoilemaan tai puimaan palstalla... Mä saan käyttää vapaasti miehen puhelinta ja tiedän esim. sähköpostin salasanan, mutta en ole koskaan tutkinut mitä niistä löytyisi. Jotain viestejä olen hakenut miehen pyynnöstä.

Yhteistyössä