mies lähti!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
kavereiden kanssa mökille viikonlopuksi. Jätti mut tänne kolmen lapsen kanssa yksin. Mä en ole nukkunut aikoihin kunnolla, mulla väsyttää pää särkee ahdistaa. Lapset pieniä, en olis jaksanut nyt olla koko viikonloppua yksin niiden kanssa. Sanoin miehelle sillon kun tätä reissua suunnitteli. Sanoin alkuviikosta, sanoin eilen. Tänään viimiseks sanoin vielä oven raosta kun lähti, että älä mene nyt. Mies vaan totesi ilosesti, että kyllä sä niiden kanssa pärjäät, kun hänkin kerran pärjää. Joo tosiaan, mies oli pari viikkoa sitten 2 tuntia lasten kanssa kun mä kävin kaupoilla!! Sinne se nyt meni, tulee joskus sunnuntai-iltana. Mua ahdistaa jo valmiiksi hoitaa tää kaikki ihan yksin, nukuttamiset, yövalvomiset, keskimmäisen uhmat... Kun sais vaan nukkua...

No voihan kökkö :/ Onko lapset minkä ikäisiä? Oiskos sulla mahdollista mennä viikonlopuksi vaikka mummolaan niin saisit apua lastenhoidossa ja seuraa itsellesi vai asuuko vanhempasi kaukanakin. Jaksuja sinulle :hug:

mun vanhemmat asuu kaukana. Ja anoppi taas... no siitä nyt vaan ei ole mitään apua enkä halua sen kanssa olla tekemisissä. Lapset on 5v, 2,5v ja 8kk. Ei täällä oikein ole ketään, asutaan vähän syrjässä ja ne kaverit jotka olis ehkä kotona niillä ei ole autoa. Eivät tänne pääse. Mäkään en pääse lasten kanssa mihinkään koska mies lähti meiän autolla, perkele. :(

Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt:
mun vanhemmat asuu kaukana. Ja anoppi taas... no siitä nyt vaan ei ole mitään apua enkä halua sen kanssa olla tekemisissä. Lapset on 5v, 2,5v ja 8kk. Ei täällä oikein ole ketään, asutaan vähän syrjässä ja ne kaverit jotka olis ehkä kotona niillä ei ole autoa. Eivät tänne pääse. Mäkään en pääse lasten kanssa mihinkään koska mies lähti meiän autolla, perkele. :(
entäpä jos maksaisit jollekin ystävälle taksikyydin siitä edestä, että tulis sulle kaveriksi hoitamaan lapsia täksi viikonlopuksi, saisit nukkua ja parantaa ystäväsi kanssa maailmaa.

mä en katselis päivääkään tuollaista miestä! toisen tunteiden huomioon ottaminen ja toisen asemaan samaistumine on se juttu jolla pari suhde toimii! eikä tuo kyllä koskaan jättäiskään mua lasten kanssa yksin ja naureskellen lähtis ja käskis vaan pärjätä.

Mutta toivottavasti sä siellä pärjäät, muista tehdä sama temppu miehelles,sanot vaan että mökki on jo varattu ja oven raosta huudat hyvät viikonloput.

Ompas id*****i mies sulla. Tai sit oot vain tossunalla pahasti.. Meillä EI IKINÄ mies lähtis tollee viikonlopuksi. Tai jos lähtis niin ihan yhteisellä sopimuksella. JA jos minä pyytäsin jäämään se jäis kyllä..näin toimii parisuhde. Ei kannata jäädä miehenne pompoteltaviksi. Tasa-arvo myös parisuhteeseenkin!

Eipäs ap.n ukolle sitten tuo perheen perustaminen ole oikein sopinut kun tuollailla vipeltää miten haluaa.Menee muut perheen edelle,etenkin ap vointi.Sitten ihmetellään miksi äiti pimahtaa,ja ukko ei semmoista ymmärrä.Jättäisin tommosen ukon kasvamaan ja vastuuta ottamaan

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eipäs ap.n ukolle sitten tuo perheen perustaminen ole oikein sopinut kun tuollailla vipeltää miten haluaa.Menee muut perheen edelle,etenkin ap vointi.Sitten ihmetellään miksi äiti pimahtaa,ja ukko ei semmoista ymmärrä.Jättäisin tommosen ukon kasvamaan ja vastuuta ottamaan

niinpä. varsinkin kun tietää äidin olevan väsynyt :/ mä tekisin aivan varmasti samat paskat takaisin,enkä vastais edes puhelimeen viikonloppuna.

Ehkä olenkin tossun alla... mutta ei kai sekään oikeuta kohtelemaan noin? :´(

En mä oikeasti edes kehtaa myöntää kavereille että mies tekee tommosia. Täytyy mun yrittää vaan jaksaa täällä. Mutta vituttaa kyllä ja perkeleesti!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ehkä olenkin tossun alla... mutta ei kai sekään oikeuta kohtelemaan noin? :´(

En mä oikeasti edes kehtaa myöntää kavereille että mies tekee tommosia. Täytyy mun yrittää vaan jaksaa täällä. Mutta vituttaa kyllä ja perkeleesti!!!

tuo ei siis ollut ensimmäinen kerta? :o tietysti se menee jos sä annat sen mennä,luulee saavansa kaikki anteeksi.

Tiedätkö missä kyseinen bönde on? Ota selvää ja mene sinne lasten kanssa, mene ja jätä lapset sinne. Sit tuut kotiin lepäämään tai mee jonkun kaverin/sukulaisen luo. Taistele, nyt on kyse sun ihmisarvostasi ja elämästäsi.

Ei kai kyse mistään pärjäämisestä ole? Kuka vaan pärjää, jos on pakko, mutta ei ole kyllä reilua tehdä siitä pakkoa tuossa tilanteessa. Voimia ap:lle. :flower: :hug:

Itse tosin olisin huutanut perään, että takas ei tartte, lukot on vaihdettu siihen mennessä ja jos on oikein mukava lukkoseppä, niin saa vaikka jäädä pitämään seuraa.
Olisin vielä saattanut kysäistä, mihin osoitteeseen herralle saa avioeropaperit lähettää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:lle kysymys ja ehdotus:
Tiedätkö missä kyseinen bönde on? Ota selvää ja mene sinne lasten kanssa, mene ja jätä lapset sinne. Sit tuut kotiin lepäämään tai mee jonkun kaverin/sukulaisen luo. Taistele, nyt on kyse sun ihmisarvostasi ja elämästäsi.

Mökki on yli 500km:n päässä ja mies lähti meiän autolla. Sitä paitsi mies on siellä siis äijäporukassa, en veisi lapsia kattomaan ukkojen ryyppäämistä ja toilailua. Mutta kiitos sympatiasta kuitenkin.

Ei tää ihan eka kerta ollu, mutta nyt kolmen lapsen kanssa eka kuitenkin. Pienempiä reissuja on tässä tehnyt muttei koko viikonlopuksi häipynyt kuitenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:lle kysymys ja ehdotus:

Mökki on yli 500km:n päässä ja mies lähti meiän autolla. Sitä paitsi mies on siellä siis äijäporukassa, en veisi lapsia kattomaan ukkojen ryyppäämistä ja toilailua. Mutta kiitos sympatiasta kuitenkin.

Ei tää ihan eka kerta ollu, mutta nyt kolmen lapsen kanssa eka kuitenkin. Pienempiä reissuja on tässä tehnyt muttei koko viikonlopuksi häipynyt kuitenkaan.

ootkos varma ettei yhtään pimua siellä? Voipi olla kun sinne perheen ja sinun hyvinvoinnin sijasta meni.Tommoisia juttuja niillä ukoilla yleensä kaveriporukassa.Kuullut moniakin vastaavia ukkojen reissuja.Jos sinusta ja lapsistas välittää ja sinun väsymyksestäsi niin ei olisi mennyt.

Tekis mieli tehdä ukolle samat joo. Ainoa vaan että mihin sitä tästä lähtis? Pihalle ehkä istumaan tai tonne lähikaupan rappusille? Siellä tököttäisin pers jäässä ja kivaa olis kaikilla...

Mä lähen tästä takomaan päätäni seinään ja koitan pieraista iltapuurot lapsille. Alakerrasta kuuluukin jo lupaava karjunta, kaksi isointa ovat jatkuvasti toistensa kimpussa...

Yhteistyössä