Mies lähti ovet paukkuen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Reilu tunti sitten.
Ei vastaa puhelimeen, ei vastaa viesteihin. Lähtiessään sanoi lähtevänsä pois minun elämästä kun kuulemma itse sitä oikein kerjäsin.

Pillastuin siis miehelle kun oli jättänyt kertomatta huomisista menoistaan. Ja normaalisti suunnitellut viikonloppua unohti vain mainita huomisen. (aikaisemmin sanonut että tälläinen tulossa muttei että millon)

Suuttui kun tivasin ja lähti.

Sai lapsenkin itkemään.

Kiva.

Olisin tietty voinut jättää tiuskimatta mutta tuollainen ovet paukken lähtemininen on todella lapsellista ja vielä kun ei edes puhelimeen vastata. Ei varmaan kotiin enää tule.

Alkuperäinen kirjoittaja tyllerö:
Kyllä tulee kotiin,varmaan vielä hyvin piankin.... Ja varmasti häntä koipien välissä!

On tehnyt näin ennenkin. Mutta silloin käynyt tyyliin kulmalla kääntymässä ja tullut takaisin. Nyt oli jotenkin ihan erilainen lähitessään. Ehkäpä vaan sai viimeisen tipan minusta, lapsesta ja tästä tulevasta vauvasta. :/
Niin ja ennen vastannut jonkun ajan päästä puhelimeen nyt ei edes vastaa.

anna miehelle aikaa ja tilaa rauhottua.
meillä mies tarvii aikaa jos suututan sen ja aina lähtee ovet paukkuen ulos.

joskus lähtee ryypiskelee kamujen kanssa ja tulee vasta seuraavana päivänä kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja hm:

joskus lähtee ryypiskelee kamujen kanssa ja tulee vasta seuraavana päivänä kotiin.

Meillä tuollainen EI TODELLAKAAN vetelis. Enkä usko et kovin monessa muussakaan normaalissa perheessä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tyllerö:
Kyllä tulee kotiin,varmaan vielä hyvin piankin.... Ja varmasti häntä koipien välissä!

On tehnyt näin ennenkin. Mutta silloin käynyt tyyliin kulmalla kääntymässä ja tullut takaisin. Nyt oli jotenkin ihan erilainen lähitessään. Ehkäpä vaan sai viimeisen tipan minusta, lapsesta ja tästä tulevasta vauvasta. :/
Niin ja ennen vastannut jonkun ajan päästä puhelimeen nyt ei edes vastaa.

Hei oikeesti, joskus voi olla pinna kireellä muutenkin ja sit joku juttu siihen päälle niin voihan sitä pinna kärähtää jopa sillä äidilläkin, joten miksi ei myös isällä.
Älä soita ja viestitä vaan anna hetki aikaa rauhoittua ihan rauhassa ja sit asiallista keskustelua ei mäkätystä ja syyttelyä.

ja sekö on sun mielestä ihan ok?

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

ja sekö on sun mielestä ihan ok?

Tuommoinen teko jäisi meillä viimeiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Anna toisen rauhoittua rauhas.

Ja missäs vaiheessa minä saan tehdä sen?
Täällä vaan kotona lapsen kanssa esitän et kaikki hyvin ei mitään hätää.

Sovit miehes kans ajat jolloin sulla ja myös hänellä on sitä aikaa olla vaan ajattelematta perhettä, mut sillon ei tekstailla ja soitella myöskään ja tivata et koska tuut ja missä oot jne......

Nyt vaan sun miehellä meni yli ja hän lähti rauhottumaan, mikä mun mielestä on usein ihan hyvä ettei siitä pienemmästä riidasta tuu sit sitä oikeen isoa kun se jankutus yleensä ei lopu vaan lisääntyy vaan.

Enkä mä syytä kumpaakaan teistä.

Alkuperäinen kirjoittaja nyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Anna toisen rauhoittua rauhas.

Ja missäs vaiheessa minä saan tehdä sen?
Täällä vaan kotona lapsen kanssa esitän et kaikki hyvin ei mitään hätää.

rauhoitu sinä nyt kun olet kotona.

Mitä kauemmin hän on poissa sitä suuremman raivon partaalle hän minut saa.

Etkö näe itsessäsi mitään negatiivista tämän asian osalta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jjj:
kaikenlaisia keskenkasvusia poikia tekin valihette lastenne isäks. Oisit miettiny vähä ennenku sille tiineeks hankkiuduit.

Kyllä moiseen syyllistyy moni moni "täysin kasvanutkin". Joten äläpä viitsi.

Ei aikuinen ihminen, vieläpä isä, lähe tuolla lailla pakoon. En tiedä ketään yli 16-vuotiasta joku voisi käyttäityä noin lapsellisesti, missään tilanteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja huuuoh:
musta se on ihan ok,jos sä läksytät miestä etkä koskaan päästä sitä mihinkään niin eipä ihme et tuli mitta täyteen.

miehetkni tarvii omaa aikaa ja tilaa!

Missä vaiheessa olen sanonut etten koskaan päästä sitä mihinkään?
Ja pelkästään tuo kohta että "en koskaan päästä mihinkään" ei sovi meille. Kyllä meillä mies saa mennä. Mutta minusta jos eletään perheenä niin on kyllä täysin reilua ja asiallista ilmoittaa omista suunnitelmistaan ja menoistaa.

En minä miestäni halua enkä voikkaan rajoittaa.

Yhteistyössä