Mies lähti lapsen kanssa kauppaan, pääsen taas siivoamaan rauhassa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "marke"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"marke"

Vieras
En muutenkaan olekaan kuin koko päivän siivonnut täällä, sitten tuli mies kotiin ja oli tässä tunnin verran ja lähti lapsen kanssa kauppaan ja sillä välin ehti sotkea keittiön kokonaan, levittää eteisen matolle hiomakoneesta lähtien kaiken ja lapsi ehti levittää lelunsa pitkin asuntoa! Ei muuta kuin alusta vaan! Tee työtä jolla on tarkoitus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

meillä lapset lähti lomalle mummolaan ja arvaa käytänkö todellakaan tätä aikaa siivoamiseen? ehen.... kerrankin olen ja nautin hiljaisuudesta, rauhasta ja kippaan ukon sänkyyn heti kun se pistää nokkansa ulko-ovesta eteisen puolelle töistä tullessaan....:D

mä en ikinä, siis IKINÄ käytä niitä kullanarvosia hetkiä jotka saan olla yksin kotona siivoomiseen, ruuanlaittoon, pyykkäämiseen tai mihinkään kotihommaan. sillon mä vaan oon ja löhöön (kuten nyt tässä koneella). saman suon myös miehelle. siivoillaan ja kokkaillaan sit yhdessä.

Öö, no siis olen siivonnut sen lisäksi, että olen hoitanut pyykkihuollon, käyttänyt lapsen kerhossa, tehnyt ruokaa kahdesti ja siis siivonnut keittiön kolmesti (myös eilisillan tiskit), sekä tiskannut tiskit. Tähän lisäksi lapsen ruokkiminen ja vaipanvaihdot ja vähän leikkiäkin hänen kanssaan. Loput ajasta siivosin. Mikä tässä on vaikeaa tässä yhtälössä?

Jos olet pessyt ja siivonnut talon kunnolla, niin eikai pölyjen imurointi eteisestä ja lelujen kerääminen nyt mikään iso juttu ole. 5 minuutin juttu.

[QUOTE="marke";26106768]Öö, no siis olen siivonnut sen lisäksi, että olen hoitanut pyykkihuollon, käyttänyt lapsen kerhossa, tehnyt ruokaa kahdesti ja siis siivonnut keittiön kolmesti (myös eilisillan tiskit), sekä tiskannut tiskit. Tähän lisäksi lapsen ruokkiminen ja vaipanvaihdot ja vähän leikkiäkin hänen kanssaan. Loput ajasta siivosin. Mikä tässä on vaikeaa tässä yhtälössä?[/QUOTE]

Sä kirjoitit että olet koko päivän siivonnut. Siis aamusta iltaan siivonnut, et kerhoillut tai kokannut. Pientä tarkkuutta näihin avautumisiin :D

Miten voi siivota yhtä asuntoa koko päivän? Onko sulla 400 neliötä vai miten siihen voi noin paljon aikaa käyttää? Tai ylipäätään, kenellä on mielenkiintoa tuollaiseen..

Jos mä haluaisin saada kotimme tiptop kuntoon, niin joutuisin kyllä siivoamaan useamman päivän..ja aivan oikein, kenellä on mielenkiintoa sellaiseen.:xmas:

Joo joo, niin kirjotin väärin. Sitäkään en osaa, niinku en muutakaan. Oli kuulemma taas pahaa ruokaa eikä sitä sitten huomata, että on herralla taas puhtaita kalsareita. Ttu.

[QUOTE="marke";26106810]Joo joo, niin kirjotin väärin. Sitäkään en osaa, niinku en muutakaan. Oli kuulemma taas pahaa ruokaa eikä sitä sitten huomata, että on herralla taas puhtaita kalsareita. Ttu.[/QUOTE]

itsestään marttyyrin, ja elämä on helppooo...

Kuumimmat

Yhteistyössä