Mies lähti ja mulle jäi pahamieli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kun hällä tänään tärkeä päivä elämässää. Ensimmäiset kisat joihin osallistuu ja minä olin aamulla pahalla päällä. (väsynyt ja raskaana kun olen) en siis kiukutellut mutta en kyllä aidostikkaan ollut iloinen hänen puolestaan ja onnentoivotuksetkin oli aika haaleet.

Inhottaa että hän ajattelee ettei vaimoa kiinnosta paskan vertaa ja se on vaan tollanen märehtivä valas. :(

Alkuperäinen kirjoittaja viera*:
laita sille tekstari perään! =) mitkä kisat miehellä on?

Voimannostokisat.

Mietin tuota tekstaria mut sit taas onks se tyhmää. Ajatteleeko sit et eikö tässä saa koskaan olla rauhassa. Vai ajattelenko mä nyt vaan kaiken liian monimutkasesti näillä hormoneillani..

Noh elämäähän toi vaan on. Tosiaan laita tekstaria tai puhelua perään. Mä en myöskään ole miehen urheilutouhuista (valmentaa) kovin innostunut. Tietääkin sen. Mutta toki olen tunteistansa kiinnostunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Merengue:
Noh elämäähän toi vaan on. Tosiaan laita tekstaria tai puhelua perään. Mä en myöskään ole miehen urheilutouhuista (valmentaa) kovin innostunut. Tietääkin sen. Mutta toki olen tunteistansa kiinnostunut.

Siis mua ei tuo hänen harrastuksena sinällään "kiinnosta" siis silleen niinkun pidän itse esim vaikka hevosharrastuksesta. Mutta kyllä haluaisin olla hänen tukenaan näissä ja tunteissa mukana myös. Tietty. Mut miks hemmetissä piti olla niin jäykkä ja kylmäkiskonen paska heti aamutuimaan. :(

Hitto nää hormonit sais heittää johokin jontkaan!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laita vaan tekstari!!!Ei ole ollenkaan tyhmää jos haluaa ilmaista välittämisesnä.miehellesi tulee varmaan parempi mieli

Just pistin. Tuli hieman parempi mieli.

Onneks enää korkeintaan 4kk ja jos nää vähän tasaantus nää ailahtelut.

Yhteistyössä