Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja niih nyyh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ärsyttävää, kun mies viettää niin paljon aikaa vanhempiensa luona maa- ja metsätöitä tehden! Se lähti jo aamulla yhdeksältä sinne eikä ole vieläkään tullut kotiin. Soitin jo anopillekin että missä se viipyy. Se ei tietystikään ymmärrä miksi mä skitsoilen ja haluan että mies on vkoloppuisin KOTONA eikä siellä. V*tuttaa niin paljon! Kaiken lisäks auto on rikki enkä pääse edes käymään missään vaan olen vankina täällä kotona vauvan kanssa!
niin makaa kuin petaa, halusit lapsen tuollaisen miehen kanssa tyydy siihen tai lähde pois
Niin, eikä edes yhtä vaan kaksi lasta olen moisen kanssa tehnyt!
No sittenhän ap on tuplasti hölmö! Vai.. tuliko lapset kenties ihan vahingossa?? Kyllä mä tiesin millainen mun mies oli ja on edelleen, mulla on verkostoa siks aikaa etten ole yksin kun hän on kotonaan. Mä arvostan sitä, et on avuks vanhemmilleen edelleen. Sitä se mun mielestä on et kunnioittaa vanhempiaan. Kyllä se suakin kunnioittaa omalla tavallaan. Tuskin sen vanhemmat ikuisuutta elää ja sit sä saat sen itselles kokonaan.
Metsässä tehtävät työt ei tapahdu yhdessä tai kahdessa päivässä, ikävä tosiasia.
Jotenkin tuntuis, et teillä ei loppujen lopuks ole kauheasti yhteistä.. kun lapset, joten eiköhän ole sama kun jurputat jossain ilman miestäsi?