Mies lahjomalla suostuu yrittämään lisää lapsia, onko oikein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti-80"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti-80"

Vieras
Olen ikuinen vauvakuume poteeja. Meillä jo kolme ihanaa lasta ja taas minulla vauvakuume.Ensin miesoli sitä mieltä että nyt riittää, mutta kun lupailin hänelle maat ja taivaat niin sanoi että saan vauvan jos haluan. Onkohan tämä ihan oikein jos toinen ei kuitenkaan ihan täysillä lisää vauvoja halua?

[QUOTE="äiti-80";24055248]mikä ongelma se on jos haluaa suuren perheen????[/QUOTE]

Siis onko sulla jatkuva vauvakuume vai haluatko suurperheen? Käsitin että podet kroonista vauvakuumetta. Eikö se sitten olekaan sitä, vaan haluat suurperheen?

siis ei mitään kroonista vauva kuumetta ole minulla....haluan vain suuren perheen kun tykkään hirmuisesti lapsista ja olla lapsieni kanssa :) meillä alun alkaen olikin puhetta mieheni kanssa että suurperhe perustetaan mutta nyt ruvennut katumaan päätöstä että ei enempää kuin kolme :( ja niinkin naurettavia lupauksia kuin ettei hänen tarvitse kotihommia tehdä enää (vaikkei niitä tähänkään mennessä ole tehnyt).

Toisaalta avioliitto on juuri tuollaista; mies näkee että asia on sinulle tärkeä joten hän voi suoda sinulle hiukan isomman perheen kuin mitä hän itse olisi ajatellut. Rakkaudesta.
Minusta oikeus riippuu nyt vähän siitäkin, miten menit ylipuhumaan sekä siitä, miten varma mies on. keskustele vielä asiasta ja kysy, oliko miehellä mielestään mahdollisuus myös kieltäytyä. Jos hiillostit kauheasti ja/tai mies on helposti ylipuhuttavissa, voit vielä miettiä, onko järkevää painostaa miestä tärkeässä asiassa. Jos taas mies on vielä huomennakin sitä mieltä, että alkaa vielä yhden vauvan isäksi, asia on ok.

[QUOTE="viiraska";24055277]Toisaalta avioliitto on juuri tuollaista; mies näkee että asia on sinulle tärkeä joten hän voi suoda sinulle hiukan isomman perheen kuin mitä hän itse olisi ajatellut. Rakkaudesta.
Minusta oikeus riippuu nyt vähän siitäkin, miten menit ylipuhumaan sekä siitä, miten varma mies on. keskustele vielä asiasta ja kysy, oliko miehellä mielestään mahdollisuus myös kieltäytyä. Jos hiillostit kauheasti ja/tai mies on helposti ylipuhuttavissa, voit vielä miettiä, onko järkevää painostaa miestä tärkeässä asiassa. Jos taas mies on vielä huomennakin sitä mieltä, että alkaa vielä yhden vauvan isäksi, asia on ok.[/QUOTE]

asiasta emme ole enää puhuneet....mutta kun toissa päivänä rakastelimmeniin hän eikäyttänyt kondomia eli oletan hänen olevan vielä valmis ottamaan yhden jos on tullakseen :)

Mä uskon että miehelles on kuitenkin ihan ok se neljäs lapsi ja varmasti rakastaa yhtä paljon kuin muitakin. Mieti silti omaa jaksamistas, etenkin jos annoit miehelles vapautuksen kotitöistä.
Mun äiti ei jaksanut neljättä lasta, vaan sairastui ja lopulta menetti kaikki lapset...

Miksi sinä teet ongelman asiasta, jossa sitä ei ole? Kun mies sattuikin suostumaan aneluihisi, niin nyt et olekaan siihen tyytyväinen!? What??? Siis miehesi on huomannut, kuinka kovasti vielä haluaisit lasta, joten hän tuli miettineeksi, että tottakai sitten voidaan vielä yrittää lasta. Eihän tuollaista toivomusta voi olla noteeraamatta, ja jos hän olisi totaalisesti asiaa vastaan, niin kaipa hän olisi asian jollain muulla tavoin ilmaissut. Miksi siis teet tästä ongelman?

Eiks siin kolmessa ole jo ihan tarpeeksi. Tosin kyllähän se neljäs vielä menisi jossakin tapauksessa. Mutta jos lapsien takia joutuu alkaa sniiduilemaan arjessa niin ei ole mitään järkeä vaikkei se hyvä lapsuus vauraustilanne katsokkaan.

On ihan oikein. Mutta muistathan pitää lupauksesi myös :D Kyllä mäkin olisin voinut tehdä kolmannen, neljännnen ja jopa viidennen lapsen, jos mun ei olisi sen koommin tarvinnut ikinä enää tehdä kotitöitä. Ja mä olisin sentään joutunut olemaan raskaana ja synnyttämäänkin.

Yhteistyössä